Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Gud , så lei meg jeg er ! Bare gråter. Det er 2 mnd siden han har dratt og det blir liksom ikke bedre. Hvorfor slutter jeg ikke tenke på han? Klarer ikke å fungere. Har to barn som jeg elsker over alt på denne jord men føler at jeg ikke gjør god jobb. er så lei meg at det går utover dem. Har vært gjennom dette her før, og kjærlighetssorg er virkelig undervurdert, det burde vært godkjent som diagnose og få ordentlig behandling for det! Hvorfor må jeg gjennom dette en gang til?? Hva er galt med meg? Sitter her hjemme , hver kveld det samme, kommer meg ikke ut, ikke noe barnevakt slik at jeg kanskje gå ut en kveld. Ikke særlig nettverk, alle mine venner er lykkelig gift og opptatt med sitt.Og her sitter jeg alene hver kveld med mine depressive tanker og kommer meg ikke ut av den onde sirkelen. Bare tanken på at han ikke elsker meg mer gjør meg kvalm. Tanken på at han elsker med noen andre gjør meg kvalm. Føler tomhet inni meg, føler meg som vaskeklut, brukt og kastet. Klarer jeg å bli forelsket igjen? Vil noen ha en alenemamma med 2 barn? Er såå sliten... Egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg skriver dette...kanskje en slags terapi :-)
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 5. februar 2009 #2 Skrevet 5. februar 2009 Kjenner meg igjen i følelsen du beskriver, eneste jeg kan si er at det blir bedre, litt etter litt. Og ja, noen vil ha en alenemamma med 2 barn, plutselig dukker han opp, når du minst venter det:)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Uff, får helt vondt av deg Jeg vet hvor forferdelig det er å ha kjærlighetssorg.Det er grusomt vondt. Skjærer langt inn i hjerteroten. Man ser ikke noen utvei. Men det er en utvei, og du kommer deg faktisk over dette. Og ja, det finnes en mann som vil ha en med to barn. Jeg har funnet en flott type og jeg har et barn.. Så det går an.. God klem til deg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå