Gå til innhold

hva er spotting/å spotte?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man får litt brunt blod (spot-flekk) i trusa de siste dagene før mensen/som begynnelsen på mensen. Min mens begynner alltid sånn, etter et par dager med spotting så kommer "silbløinga"

Skrevet

Aha, engelsk altså;) Trodde det hadde noe med blødning å gjøre, men var ikke sikker. Så kommer silblødninga ja, hehe. Har det sånn selv også, har bare aldri kalt det spotting. Jeg har hatt det nå, men ingen mens, og svaaak positiv test i dag:) Men klarer ikke å tro det.

Skrevet

Hehe, ja engelsk ja.Har lurt på det der selv noen ganger, om spottinga kunne vært festeblødning når den "skikkelige" mensen ikke kom. (Bare p-pillekluss hos meg, da) Men positiv er positiv, uansett hvor svak :-) Gratulerer!

Skrevet

Neinei, du må ikke gratulere meg, for jeg leste av kanskje noen minutter for sent, og den var så svak at du nesten ikke kunne se den. Men skal teste på nytt om et par dager, og håper:)))))))) om ikke mensen kommer likevel da, for sent...

Skrevet

Hehe, ok, jeg tar tilbake den gratulasjonen, ikke-gratulerer... Hm, du kan lete opp tråden igjen hvis den positive gjentar seg. Å lese for sent kan jo gi falsk positiv, tross alt. (Fornuftig og jordnær nå) *nikke*

Skrevet

Hehe, takk for ikke-gratulasjonen:) ja selvfølgelig glemte jeg å ta tiden! Var negativ helt umiddelbart, men så en veldig svak strek etter 5-10 minutter (tror jeg har såpass bra tidsperspektiv;)), etter en halvtime var det tydelig en strek der, men DET telles ikke da. Stod at jeg skulle lese av etter max 5 min. Så ja, jeg er med deg, i å være fornuftig og jordnær;)

Skrevet

Hm, ja ikke godt å vite da nei. Spent jeg gitt, legg inn hvordan det ble, da :-)

Skrevet

Ja, jeg skal gjøre det:) men er innstilt på at jeg ikke er gravid. Testet på ettermiddagen i dag, tenkte jeg skulle teste fredag eller lørdag morgen, for klarer ikke å holde meg i morgen tidlig til jeg får kjøpt en ny test! Urinen altså. hehe

Skrevet

Hehe, ja kan være litt vanskelig å holde seg til etter en tur på apoteket :-P Best å være innstilt på at man ikke er gravid når det er så usikkert, så blir man ikke skuffet hvis man håper. Spennende, da :-)

Skrevet

Hei igjen:)

I går fikk jeg nesten ikke sove, fordi jeg var så spent på å ta ny test i dag. Jeg testa og

den var positiv etter 1-2 minutter! (Skulle leses av innen 5 minutter).Er ikke en sterk strek, ganske svak, men det er en tydelig strek der! Føler meg også litt kvalm og mett? Kjennes ut som jeg er full i magen, selv om jeg ikke har spist mye de siste dagen og har vært på do regelmessig. Litt annen rar følelse i kroppen og, som jeg ikke kan beskrive. Men trodde alt var innbildning! Rev ut bindet i trusa uten å legge i nytt, har gått med bind i snart ei uke nå, for har jo menssmerter!

Må teste om noen uker igjen, kan jo være et innbilt svangerkap;-) Herregud, så rart, håper jeg er gravid på "ordentlig" og at alt går bra! Aldri vært gravid før jeg, så veldig skummelt også!:)

Skrevet

dytter jeg, i tilfelle du har logget deg på;) hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...