Gå til innhold

Hva jobber dere med og hva tjener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes mange av dere tjener så utrolig bra så jeg er bare veeeeldig nysgjerrig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Student, så ikke noe mere inntekt enn de 80k fra Lånekassen.

Jeg regner med jeg kommer til å få meg en jobb innenfor oljeindustrien etter permisjon (holder på med master i instrumentering), og da regner jeg med å få en begynnerlønn på rundt 415k.

Skrevet

jeg tjener ikke så veldig mye, her er det mannen som sørger for at vi har det bra...hehehe

jeg jobber i staten og har en årslønn på 305000.

Hadde et utrolig lønnshopp i fjor.

Da jeg startet i jobben for 6 år siden lå årslønnen på 190 000.

Skrevet

Lærere 373000 og 393000;)

Skrevet

Lærer, har nå ca 375 000 kr i året nå, stiger i lønn i mai.

Skrevet

Han 450 000

Jeg 415 000.

Skrevet

Utdannet sykepleier, jobber i ambulansetjenesten. Ca 400.000 årlig. Mye overtid og tillegg.

Skrevet

Jeg er vikar i bhg og tjener knappe 200 000

Han er programmerer og tjener usle 300 000 (men dette er begynnerlønn da han er i prøvetid ennå)

Skrevet

Jeg er grafisk designer, men er ikke i jobb. Bare hjemmeværende med 2 barn + et i magen. Dvs, eldste går 4 dager i bhg, og minste 2 dager. Mens de er i bhg, jobber jeg som fritidskontakt med hele 2000kr i inntekt i mnd. Men nå tjener mannen min ca.350 000 i året, så vi klarer oss.

Skrevet

Jeg er pedagogisk leder og har en årslønn på 325 000.

Min manns årslønn varierer, men har en grunnlønn på 400 000

Skrevet

Jobber i ambulansen, tjener ca 430000, men da er det med ekstravakter og tillegg

Skrevet

IT-konsulenter. 360 000 hver i året.

Skrevet

Jeg jobber som nestleder i dagligvare: 315000 kr, mannen er systemansvarlig/supportansvarlig i en IT-bedrift: 450000 kr,i grunnlønn.

Skrevet

Jeg er lærer og tjente 380 000 i fjor, han er ingeniør og tjente 800 000 i fjor.

Skrevet

Sekretær, 80% stilling 247 000,-, min mann er selvstendig næringsdrivende og tjener ca 1200 000,-

Skrevet

Tjener ikke så bra, men jobber heller ikke så mye..

Er sykepleier og jobber natt, 60 % ( altså ca 10 netter pr mnd)...

Tjener ca 20 000 før skatt ( begynnerlønn)..

Skrevet

Oi noen av dere tjener vannvittig bra. Lurer litt på hva ejg skal studere når jeg blir litt større.

Skrevet

Jeg har ingen inntekt annet en at jeg får kontantstøtte+barnebidrag og engangstøtten (35.000) mens jeg går hjemme med nr 2 i magen. Mannen min tjente 502 000 i fjor som skiftmekaniker. Han har grunnlønn på ca 400 000. Jeg skal prøve å få jobb ca 60-80% i barnehage etter nr 2 er stor nok til å begynne i barnehagen. Fordi mannen jobber skift og jobber en del overtid i tillegg har vi bestemt at jeg skal være litt mer hjemme mens barna er små. Jeg kommer sikkert ikke til å tjene mer enn 150 000 i året eller noe men da har vi ca 650 000 tilsammen årlig og for oss holder det i massevis! :) Synes vi er utrolig heldige som har hverandre, hus, bil og snart 2 barn, så at vi ikke blir rike gjør meg ingen ting;p

Skrevet

Jeg jobber som leder og tjener 500 000 i året så jeg har en god lønn. Mannen er selvstendig og tar ut ca 450 000 i året.

Vi vet vi er veldig heldige og sparer selvsagt mye av det vi tjener.

Jeg har planer om å skifte karriære etter permisjonen så da kommer jeg nok til å tjene litt mindre.

Orker ikke ha så stressende jobb etter at jeg får barn, ingen penger er verdt det.

Skrevet

Vi har en god inntekt, ca 1,4 tilsammen. Men da har vi også ganske mange år med skolegang og studielån/ekstra jobbing bak oss.

Skrevet

Dokument administrator i oljebransjen, har vel litt over 420 000, mannen jobber i staten og tjener det samme tror jeg.

Skrevet

jeg er SFO-leder og har 321 000 i året.

Skrevet

han er forresten tømrer og har ca 386 000 i året.

Skrevet

Jobber som kundeansvarlig i Telecom bransjen, tjener rett under 300 tusen. Men ikke jobba der så lenge, så lav ansinitet.

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal kalle meg jeg.. Kontormedarbeider(?) og tjener 285 000

Han er anleggsarbeider og tjener 300 000.

Ikke mye å skryte av og skulle gjerne ha hatt litt til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...