Gå til innhold

Matvrak!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er morsomt å være gravid når man kan spise omtrent hva det måtte være, og ikke legge på seg.

Lunsj: lapskausrester, cola + 4 kanelboller

Middag: 4 kyllinglår, en pose babygulrøtter, cola + 4 kanelboller.

Mellommåltid, kanelboller og cola.. Nydelig! :)) Har gitt meg selv ut uken, dette må ta slutt. Neste uke er det frukt, grønt og vann frem til jeg begynner å trene igjen. :)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fikk jeg lyst på kanel boller!

hehe:)

Kos deg du med maten:)

Skrevet

Takk skal du ha. Jeg trodde at gravide hadde samme forbrenning som før jeg, men jeg har fått kjempeforbrenning. Jeg har ikke lagt på meg mer enn 4 kg, enda magen er gansks diger (termin 1. mai). Merker at den del "sideflesk" er borte, og hadde jeg ikke hatt gravidmage nå, så hadde den vært helt flat.

Legen sier at noen gravide får i gang forbrenningen på en annen måte enn før, og at jeg er en av dem. Det var ganske overraskende. Dere skal se at jeg blir DEN baben når krapylet er ute! :)))

Skrevet

Babyen påvikes av morens matinntak etter 36 uke når det gjelder hvor rund den blir. Før det handler det mer om utviklingen.

Skrevet

Ja, jeg vet det, så jeg har bare gitt meg selv ut uken, da er det over til frukt, grønt og vann :))) Skal få babyen vår bollete på en sunn måte. ;)))

Skrevet

Jeg hadde totalt dilla på iskald cola, med sitronsive og isbiter da jeg gikk med forrige.. Og det gjorde vell at vi fikk en ganske så stor gutt.. :o) Så denne gangen skal jeg begrense det maks.. Bare spise sunt, fortsette med trening osv. Kg som rant på under forrige svangerskap forsvant ikke bare meg å knipse meg fingrene.. :o)

Nå er du heldig da, som har fått ekstra forbrenning i svangerskapet.. Det hadde ikke jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...