Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 I dag er det bare 200 dager igjen til termin og det skremmer meg. Er så redd for å gå glipp av noe. Er mitt andre svangerskap, og har savnet det så masse at jeg ønkser å nyte det til et fulle denne gangen, men det føles som om tiden bare flyr.
susemor-3 små Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Hehe. Husk å ta masse gravid-bilder av magen:-)
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Var på 3d ultralyd i dag. Måtte forsikre meg om at vi virkelig er gravide. Var kjempe gøy å se, men virker så urealistisk. Er sikker på at det blir bedre om en måneds tid når jeg kan begynne å kjenne sparkene
Bring_it_on!!:)) Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Ja tiden går forferdelig fort.. Jeg så plutselig at jeg hadde 85 dager igjen til termin... Hjelpes.. Jeg har jo liksom hatt god tid.. =) Jeg har vært veldig sløv til og ta bilder av magen.., men må skjerpe meg nå.. Må jo ha noen minner.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå