Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 Jeg bor i Hønefoss, men jobber med noen som har lege der. Jeg kan spørre litt rundt hvis du ønsker det?? Mener jeg har hørt mye bra om Haugeto... (tror det er sånn det skrives)
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Jeg så Haugeto ikke var ledig, men skal høre på jobben i morgen;)
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #6 Skrevet 6. februar 2009 Tusen takk! Har hørt om en Gaarder også. Noen som vet noe om Haugeto eller Gaarder? Er de ok?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Jeg gikk til Gaarder før. Snill og blid, men alikevel seriøs, rundt 40-45 år kanskje? Byttet lege for å ha en som var litt nærmere der jeg bor, men angrer på at jeg byttet. ) Er jo klin umulig å velge lege utifra den listen på nav, du aner jo ikke hvem du kommer til.. Men skulle jeg valgt på nytt hadde jeg valgt fra et senter der de er flere som jobber sammen, for der er de vant til det meste. Jeg valgte litt tilfeldig ut ifra den listen på nav, og legen var en eldre mann som tydeligvis har hatt sine faste pasienter gjennom mange år. I tillegg til gravide meg i 20-årene. Har aldri sett noen under 70 på det legekontoret. Da sier det seg selv at han ikke er så oppdatert på unge damers ting. Så skulle ønske jeg holdt meg til Gaarder!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2009 #8 Skrevet 6. februar 2009 spørs hvor du bor da. jeg bodde der for 4 år siden og gikk til en kvinnelig lege på vik sentret på røyse. der har de også jordmor og helsestasjon like i nærheten. var en grei dame som gikk ut i permisjon rett etter jeg ble gravid, vet ikke om hun er der enda. men som sagt spørs hvor dere har flyttet. i nærheten av sandøya eller krokkleiva.... eller mer mot hønefoss...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå