Gå til innhold

Er det upersonlig med ferdig trykte takkekort til bryllup?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pröver igjen...

Er det upersonlig? Ville dere heller valgt å skrive selv fremfor ferdig trykt der kun "kjære x" skrives for hånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er flott med ferdigtrykte takkekort. Vi hadde ferdigtrykte, og der stod det kun "takk" Hilsen x og y

Skrevet

ja - det synes jeg absolutt det er ! Er selvfølge med en personlig takk..

Skrevet

Nei, jeg ville trykt. Folk kaster dem i en skuff likevel. Etter at de er ferdige på kjøleskapet eller oppslagstavla om de kommer dit. Dessuten skriver jeg som en gris for hånd.

Og om folk ikke var fornøyd, så fikk de heller levere dem tilbake!

Skrevet

Takk for svar! Flere?

Skrevet

Skriv personlig takkekort, der du takker for det du fikk av hver enkelt til bryllupet vårt DATO da og da. Helst skal begge skrive under.

Jeg samler på alle takkekort, og jeg bruker tid og omtanke når jeg kjøper gaver til brudepar, da syns jeg de kan ofre litt tid på å takke meg for det!

Skrevet

Ja, synes det er veldig upersonlig. Kunne aldri ha sendt sånne takkekort selv..

Skrevet

Ja, det synes jeg i alle fall. Koselig uansett.

Skrevet

Ok, er ikke sikker på hva som er vanlig.

Synes ikke det gjör noe med ferdigtrykte dåps-takkekort feks, men blir kanskje litt annerledes enn å takke for bryllupsgave..?

Skrevet

Jeg synes det er fint at det står "takk for snøskuffa" eller hva det var man ga i presang.

Men jeg hadde ikke blitt sur pga trykte kort.

Skrevet

Jeg hadde aldri sendt ut ferdig trykte takkekort....

Skrevet

Her "vi vanker" er det vanlig med personlige takkekort, hvor man takker for den gaven man har fått. Jeg gjorde det etter vårt bryllup, det tok en kveld å skrive dem, og får det fra andres også. Tar litt ekstra tid, men jeg synes det er verdt det.

Å få et ferdig "takk for gaven til bryllupet" synes jeg er urkjipt. (..om jeg skal være helt ærlig...)

Skrevet

Ja, det kan være upersonlig, vi valgte likevel å gjøre det da vi hadde dåp og kirkelig velsignelse samtidig. Upersonlig, men veldig deilig ;)

Skrevet

NEI, det blir altfor upersonlig.

Sendte selv takkekort til gjestene i vårt bryllup i sommer, og skrev feks:

Kjære xx

Tusen takk for den flotte vasen vi vikk av dere til vårt bryllup den 02.08.08.

hilsen x og Y

Da ser de at dere virkelig har "sett"gaven når dere skriver hva selve gaven er, og dato osv.( og for hånd)

Kunne aldri sendt ferdigtrykte.

Tar vare på takkekort fra bryllup selv, har de i hylla i stua, og syns det er veldig fint og koselig med personlige håndskrevede kort.

Skrevet

Ok, flertallet har talt! Da får det bli egenskrevne...

Takk ;)

Skrevet

Ja, jeg synes det er upersonlig.

Det minste jeg venter av takkekort er at de er håndskrevet, og at det takkes for den spesifikke tingen man har fått. Eks, "takk for den fine duken", ikke bare "takk for den fine gaven...".

Skrevet

vi hadde ferdigtrykt og de var veldig fine, så det så:)

Skrevet

Ikke bare takket jeg for HVA vi fikk, jeg skrev hvorfor vi ble glade for det også. (At vi allerede har tatt det i bruk, at vi gleder oss til å bruke det, at vi har satt det på en fin plass, at vi trengte eller ønsket oss det. Løy ikke heller!)

Ferdigtrykkete kort kunne jeg aldri ha sendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...