Gå til innhold

Er dere ute og måker snø??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå har det snødd her og det er ganske høye brøytekanter. Jeg lurer på om det er andre her som er ute og måker. Lurer på om jeg skal ut å måke litt. Vil selvsagt ikke ta maks i, men ta litt og litt snø av gangen og kaste vekk.

Hva tenker dere om det??? (Jeg er i uke 13).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har måket snø frem til nå (er 23uker på vei)... Selvfølgelig ikke tatt snøskufla full,og heller ikke tatt i så mye,men ja,jeg har måket snø innimellom i vinter. Det har gått veldig greit,og har ikke hatt vondt i ryggen,magen,arma e.l... MEN den siste uken har ryggen slått seg vrang (kommer nok ikke av snømåkinga :P),så nå er det slutt med det.

Så lenge man passer på å bruke ryggen og beina rett,og ikke har noen plager ifm at man måker litt snø,så ser ikke jeg noe galt i at man skal skufle litt... Bare passe på å ikke slite seg helt ut på det ;)

Skrevet

Jeg har hjulpet mannen min med å måke et par ganger (bor i akershus og har ikke akkurat vært mengder med snø før i det siste).

Jeg har brukt ei snøskuffe som jeg har skjøvet foran meg hele veien- ikke løftet noen ting- og har ikke hatt så masse snø...

Skrevet

Jeg måker og gjorde det nesten til slutten i sted. Det er jo bare ikke å ta mye snø på. God trening. Tok hele oppgangen i sted:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...