mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Her snør det sånn deilig puddersnø. Får nesten lyst til å gå ut for å lage snøengler:-)))
Reveenka Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Hihi - eller ut for å måke.... det må vi, hvertfall c",) (Og med vi meer jeg ikke "jeg".....)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Så du skal ikke ut å kjøre limo`n???
Reveenka Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Hehe - der har det frosset et filter, så det må fikses først - og det er ikke av meg... c",)
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Det snør det snør tiddelibom, det er det det gjør tiddelibom. Koselig det .-) Har du laget engler ?
Gjest Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Jepp =) 5cm sne har vi nå.Akkurat nok til å ake =)) Men di lovte mer neste dagene.men jeg stoler ikke helt på det jeg. Å du msb. Om du lager engler,så husk å være forsiktig når du går ut da.
♥Snulder Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 Her har det også kommet myyye snø! Synes det er kjempekoselig jeg... så lenge jeg slipper å måke;=D
Superlis Skrevet 5. februar 2009 #8 Skrevet 5. februar 2009 Her er det snø for andre gang denne vinteren, håper virkelig den får lov og ligge litt denne gangen, det er så nydelig ute:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå