Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Når jeg har hentet ungene på 2 og 3 år med inntørka drit i rumpa som må skrubbes bort med børste omtrent 10 ganger på et halvt år, og henta unger som er blodrøde i underlivet og full av røde prikker etter å ha levert dem fra meg med et fint underliv på morgenen? Snakker selfølgelig om barnehagen. De trenger sosialt samvær med andre barn, men skal det gå på bekostning av god omsorg? Og de går bare 3 ganger i uka og det er kun 7 bleiebarn i avdelingen! Har nevnt det for dem, men det ser ut som om de rett og slett bytter bleie etter klokka og ikke etter behov. De liker heller ikke at jeg kommer med kritikk selv om jeg sier ifra på en pen og hyggelig måte. Sosialt samvær VS god nok omsorg... :/
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jo, det er ikke akseptabelt. Er det kommunal barnehage? Uansett, hvis du ikke kommer fram ved å snakke direkte med ansatte i avdelingen, ville jeg ha tatt det opp med ped-leder eller høyere i systemet. Sosialt samvær er viktig, så ikke gi deg.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Er en privat barnehage... Jo jeg kommer til å ta det opp med styrer hvis det gjentar seg igjen.... Ped.leder er underrettet om problemet
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Privat bhg altså... ikke familiebarnehage?? Har hatt liknende problemer m familiebarnehage! Merkelig at de ikke lukter at barna har besja... Skjønner d jo hvis d er ferskt lissom, men hvis d har sittet lenge! Hvis barnehagen ikke tar dette på en seriøs og ordentlig måte ville jeg absolutt byttet bhg! Men husk å ta det opp på en ordentlig måte selv også da... Kjipt å bli uvenner med de som tar seg av barna dine :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå