Gå til innhold

He he jaggu satte ikke banke ned renten også:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette hjelper stort kjenner jeg. Fortsetter det sånn, så skylder banken oss snart penger:-DDDD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, vi er milioærer i gjeld, så det burde bi mye kroer i på koto etterhvert! c",)

Skrevet

Ja det kan man vel si at vi er også, mangemillionærer faktisk:-)

Så det tar nok litt tid før banken skylder oss penger. Men siden de startet med denne rentenedgangen, har vi nå (når vi legger til det siste kuttet) spart nesten 6000,- pr. mnd og det gjør jo ingenting:-D

Skrevet

Utrolig deilig ja :-)) samme her, ca 6000 mindre i mnd. og det hjelper sannelig på :-))

Skrevet

Vi har ikke så høye lån siden vi kjøpte gammelt og ganske billig hus.men er glad for andres skyld alikevell jeg da.Å betale seg i hjel på renter og lån har jeg sett ikke er lett.

Så kom jeg på noe.Da pappa bygde,så kom hele greia på 35.000kr.

Da var det myyyye penger.Enn om man kunne få et helt ferdig og nytt hus for den summen i dag.. Syns alt er sinnsykt dyrt om dagen jeg.Så rentekutt trengtes virkelig.

Skrevet

Vi liker også denne finanskrisa;=) Nesten 6000 mindre å betale i mnd her og!

Vi vurderte om vi faktisk skulle fortsette å betale samme summen som vi hadde da renta var som verst.... i og med at det økonomis gikk greit da også! Disse pengene går jo direkte av gjelda... uten renter og alt det der!

Men tror dere at vi er så smarte????? Hehehe...NOPE! Velger heller å kaste oss over mer oppussing... samt dra på noen ferieturer ekstra;=)

Skrevet

Deilig at de setter ned renta! Bare huske å forandre skattekortet i takt med nedsettelsene, så ikke man får en gigasmell neste år!!!

Skrevet

Vi får se om vi gidder det da:-))

Han jeg er gift med er jo allergisk mot baksmell, så i år tror jeg vi får igjen noe sånt som 55 000,- på skatten....... trenger ikke det da.

Holder med å gå sånn ca. i null eller???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...