Gå til innhold

Jon & Kate plus eight.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett dette? Er et par som har 8 barn. Jeg syns det er så morsomt å se på hvordan de kommer seg gjennom dagen med 8 barn når det er så mange som klager over ett barn er trassig.

All ære til de.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe,ja de er dødssøte alle sammen! Men fritt for ikke å gå gravid med sekslinger!

Skrevet

Så en episode av det en gang, og den jeg er imponert over er mannen i huset, som holder ut med den dama...

Skrevet

Hehe ja, hu virker veldig sjefete og retter veldig mye på han. Så en episode i går hvor de ble intervjuet og hun skulle svare på et spørsmål, og da stoppa hun midt i svaret og lurte på hvorfor han puster så høyt. Men de er flinke foreldre da. De er jo ikke så gamle heller så:)

Skrevet

Jeg er HI forresten.

Skrevet

Elsker den serien og tar av meg hatten for hvor flink Kate er.

Hun er nødt og sjefe... med 8 unger finnes det ingen annen utvei.

Han er ikke så hyper som henne, de utfyller hverandre

Skrevet

Så klart man må ta kontrollen. Men hun kunne behandlet mannen litt annerledes syns jeg. Å sitte å klage på hvor høyt han puster eller at han ikke skal synge osv blir litt teit.

Skrevet

Er det de som var på oprah for en stund siden?

De med tvillinger som fikk sekslinger eller noe sånn?

Hvilken kanal går dette på da?

Skrevet

Jepp, det er de. Aner ikke om de har vært på Oprah jeg men.

Ser de på en kanal som heter Travel & living. Husker ikke helt tidspunktene men det er bare å sjekke ut på vg eller noe. Men jeg trooor det går 14.30 og så vises det en gang om kvelden.

Skrevet

Ja har sett de fleste episodene. Det går kl 20.30 på kvelden.

De er veldig flinke foreldre, men jeg liker ikke at de gir time out for alt.

Skrevet

Ja det er de som var på besøk hos Oprah.

Syntes programmet er utrolig bra:-)

Skrevet

elsker det programmet! begynner på FEM på mandag fra sesong en :D jeg hadde ikke orka 8 barn (måtte jo om jeg fikk sekslinger:p), får liksom ikke like god tid til alle bortsett fra å komme seg gjennom dagen virker det som. syns han mannen kan virke litt lat innimellom også egentlig, så skjønner litt at hun sjefer :P hehe

Skrevet

"Hun er nødt og sjefe... med 8 unger finnes det ingen annen utvei."

Jo da, det går helt utmerket med 8 unger uten å sjefe...

Skrevet

Hun må sjefe fordi hun ikke tåler bråk og rot. Bra hun liker barn likevel!

Skrevet

Var en stor artikkel om de for ikke så lenge siden i people magazine. Det er litt av imagen blitt, at hun sjefer og kritiserer han, og han ruller med øynene. Familien hennes hvertfall "choose not to be involved", ikke enig i at familielivet deres er reality:)

Skrevet

Ville for min del fått fullstendig spunk om jeg måtte bo sammen med den dama.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...