Gå til innhold

Så er jeg visst frisk likevel....:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som noen av dere vet så har jeg vært en del syk. Sist jeg var til legen så tok jeg masse blodprøver. Idag fikk jeg svar på dem....

De var fine, bortsett fra litt lite jern :-)

Men jeg har en vevstype som gjør at jeg er ekstra utsatt for bektherevs (eller noe sånt). Så jeg må vel bare følge med framover da...eller?? Er i ganske fin form nå for tiden også da, så det er jo positivt :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at du var i fin form for tiden og at blodprøvene er fine. Får håper formen holder seg!

Skrevet

Godt at du er frisk, men kanskje frustrerende for deg når du har plager som ikke kan diagnostiseres?

Skrevet

Ja det er godt! Men jeg hadde kanskje ventet meg en diagnose slik at jeg kunne fått hjelp. Menmen, jeg er optimist for øyeblikket :-)

Skrevet

Hvilke plager er det du har da?

Jeg fikk selv bechterev diagnosen for snart 1 år siden. Da hadde jeg vært veldig dårlig i 1 år. På det verste klarte jeg nesten ingenting. Verken gå, stå, sitte, reise meg opp o.l.

Skrevet

Jeg har det ikke så ille som deg da. Men jeg har plagdes med rygg- og nakkesmerter i 14 år. Har fått smerter i flere ledd de siste årene og, også i muskler.

Jeg har endel mage/tarm-problemer og i desember ble jeg innlagt på sykehuset med magesmerter. De mente det var gule stafylokokker i livmora, så jeg fikk penicillin. Ble bedre, men ikke helt bra. En annen lege ga meg tabletter mot magekatarr/magesår og da ble jeg mye bedre.

Ellers andre plager er: trøtthet, slapp, fryser/svetter, uforklarlig feber som kommer og forsvinner på kort tid.

Tror jeg har fått med det meste.....det er så mange "småting" som gjør at det blir så slitsomt.

Jeg fikk ikke diagnosen da, for jeg er veldig bøyelig i kroppen. Eneste var at jeg ikke klarte å bøye meg ned til gulvet til siden da jeg satt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...