LilleTrille med en tulle Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Noen med erfaringer? Det har blitt fredrikstad på oss da=) Første gang jeg var på kontroll ble jeg satt til 16+4, trodde selv jeg var 15+4. Tror nok egentlig det enda, men uansett... Det ble hvertfall Fredrikstad og jordmoren ville pushe papirene litt. Så kontroll fredag og papirene med innkallelse lå i postkassen tirsdag=) Så det gikk fort og ul om 2 uker!!! Men hvordan er de på SØF? Tar jordmødrene seg tid eller blir det liksom hastet? Vil liksom se at alt er fint og veeeeeeldig gjerne vite kjønn=) Vet de ikke er pliktig til det osv, men noen er vel sikkert litt mer medgjørlig enn andre.... Åh!! Som vi gleder oss nå. Og forresten noen med fødselserfaringer derfra?
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 sniker inne fra 1 tri jeg, men har bare god ord å si om søf=) i forrige svangerskap tok jordmor seg good tid, og fant ut at vi ventet ei frisk herlig lita jente, men tror kanskje det er individuelt fra hvem du treffer på om de ser etter kjønn eller ikke:) føden er kjempe fint, fødte på b7, herlige ansatte, herlige omgivelser, og sitter igjen med en super fødselsopplevelse som jeg trygt kan anbefale til alle:) lykke til videre i svangerskapet, blir sikkert fornøyd med søf vil jeg tro=)
liten spire Skrevet 5. februar 2009 #3 Skrevet 5. februar 2009 hei har også bare posetive opplevleser med fredrikstad født der før på b7 og var veldig fornøyd med både personal og avdelingen vi var på ultralyd i går og fikk like god gjennomgang av baby osv selv og det er nr 4 for oss : Hos oss kunne de desverre ikke se kjønnet men jordmoren gjorde så godt hun kunne men den lille ville ikke samarbeide hehe Du kan trygt glede deg til både ultralyd og fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå