Gå til innhold

Er det bare internt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man ikke komme inn som ny å spør om spørsmål? Nylig funne ut at jeg er gravid, har prøvd i 1,5 år, og er sååå glad for å endelig få spiren til å sitte.. Men småspørsmål har jeg som alle førstegangsgravide, men ingen som svarer.. Er det bare intert her mellom de som kjenner hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hey, har svart jeg;) Men dine tre innlegg ligger øverst, og det betyr vel at det er ingen som har kommet med innlegg etter deg, så det er mulig det er litt laber aktivitet her i dag bare:) Smøre seg med tålmodighet ;-)

Gratulere så mye med spire forresten!

Skrevet

Tusen takk for det:) Er såååå glad og fornøyd!! Endelig!!!

Har liksom ikke vært så mye her mens jeg prøvde å bli gravid, pga at det tok så lang tid og ble veldig "deprimert" av å aldri bli gravid.. Orket ikke se eller høre om alle som var gravid! Men nå kan jeg forhåpentligvis være her til september som gravid, og etter det:)

Skrevet

hei og velkommen;-)

gratulerer med spire...det er veldig lite aktivitet her inne ikveld, og det er nok derfor ingen svarer;-)

Skrevet

Godt høre at det ikke bare er intert her da, hadde vært litt kjedelig:)

Langt på vei?

Skrevet

Gratulerer så mye! :)

Er du langt på vei da? Jeg er 7+5, og gleder meg _veldig_ til å få høre hjertelyden hos jordmor...det synes jeg er vel så flott som ultralyd! :)

Velkommen skal du være.. :)

Skrevet

Takk takk:)

Jeg er vel akkurat 8 idag:)

Skrevet

nei her er det ikke mye som er internt tror jeg;) ikke enda ivertfall:) siden vi alle for såvidt er nye;)

Skrevet

hei så koselig at det endelig lykkes for dere å..=) vi prøvde over et år også, og jeg ble også deprimert av at vi ikke ble gravide, og rundt meg ble folk det uten engang at prøve eller ønske det noe serligt.. så ble sykemeldt og heile pakka, men ble heldighvis gravid før jeg nådde heilt ned i kjelleren.. =) så det er deiligt :D jeg er i uke 12 nå.. :D lykke til videre!! og det er bare at spør ivei, synes folk her er veldig flinke på at svare, bare man venter en liten stund :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...