Gå til innhold

2negative tester, ingen mens, 1 uke over..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er bare sånn det er av og til.

Skrevet

Var sånn for meg sist p.p også, hadde bare en forskjøvet EL, tror jeg. (testet ikke for EL, trodde jeg kjente den som jeg vanligvis gjør)

Ellers kan også forklaringen være at Det gule legemet har blitt til en cyste som fortsetter å sende ut progesteron etter at levetida til Det gule legemet egentlig er over. Det er en ganske vanlig forklaring når man ikke får mensen til venta tid til tross for negative grav.tester.

(ps. er ikke farlig, det går over av seg selv, emn går det veldig lang tid kan du gå til legen for å få hjelp. Men mensen dukker mest sansynlig opp snart.)

Eller, du kan selvsagt være en av de som ikke produserer hcg-hormon i stor nok mengde i starten for at det skal slå ut på en grav.test. Man kan jo håpe, men greit å ikke få falske forhåpninger.

Uansett, tvi-tvi og lykke til!

Skrevet

takk for svar. Har vært gravid 2 ganger før. Begge gangene testet jeg 3 og 4 dager før forventet mens. Kan det være anderledes denne gang?

Skrevet

Det kan være annerledes, eller har du evt. bomma på når eggløsninga var. I noen tilfeller kan man også få positiv eggløsningstest uten at et egg slippes, for deretter å få ny eggløsnig som "virker" noen dagere senere. Da forskyves syklusen. eller er det corpeus luteum-cysta jeg nevnte istad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...