Gå til innhold

Dagens hjertesukk:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg irriterer meg over at Norgesgruppen nekter butikkene sine å forhandle Tine-produkter.

Jeg vil kjøpe Tinemelk og skikkelig Norvegiaost og alle de varene jeg kjenner og liker best i de butikkene jeg alltid har handlet i. Jeg vil ikke måttte bruke tid på å lete i andre butikker for å få disse varene.

Jeg liker ikke at kjedene skal ha så stor makt over mitt forbruk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager? Trodde da Tine produkter var noe man fikk kjøpt i ALLE butikker?? Aldri opplevd å gå i en butikk som selger noe annet enn Tinemelk jeg da! I norge vel og merke....

Enig med deg at kjedene har fått alt for stor makt!

Skrevet

De skulle vel ha en del produkter, blant annet lett-melk.De tør vel ikke annet, for da forsvinner mange kunder.

Men Norvegia-osten skulle bort.

Heldigvis kjører jeg forbi Obs hver dag, så osten min skal jeg ha.

Jeg er litt preget av min småbrukerfar, som i alle år har messet om at vi kjøper Tine og Gide, lenge leve samvirket!

Så jeg kjøper ikke hverken Synøve Finden eller Q-melk.

Skrevet

Er ikke så inne på edtte, hvilke kjeder er det snakk om? Jeg handler stort sett på Prix. Ellers har vi Ica og Rema 1000 i nærheten. Pleier å kjøpe melk på Rema pga de får varer torsdag og vi handler fredag formidag. På prix får de melk etter 12 på fredagene, så det er så kort holdbarhet på den de har tidligere på dagen. Handler bare 1 gang pr uke!

Skrevet

Det er blandt andre Joker og Kiwi, som er de to butikkene vi har her ute på bygda. Men Rema er vel ikke med i Norgesgruppen, er de vel?

Je har itte peiling!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...