lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 har en gutt på 1,5 år som alltis er kald på hendene. bruker reima tec med tynne votter inni, funker ikke. blåfjell ullvotter funker ikke. idag skrek og hyla han når vi kom inn, var rød, håven og iskald på hendene. skrek au au når jeg tok på hånda.... Hva skal jeg kjøpe???
LadyLuck & Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 janus har noen supre votter.. og alle typer tovede votter varmer jo godt.. På eldstemann bruker jeg janus sine inni reima sine.. skjelden han er kald
prins07 og spire i magen <3 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Hei hei... min gutt på 1,5 år er helt lik din. Alltid kald på hendene... har prøvd det meste av votter. Jeg kjøpte akkurat 2 par tovede ullvotter på nettet: govotten.no De er helt supre. De er ganske tykke, men ikke stive! Min lille er faktisk varm på hendene igjen =) Vottene er ikke dyre, 125 kr paret, og absolutt verdt pengene!
ana baroma Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Tova ullvotter, ingenting som er bedre enn det, og de funker selv om de blir våte:)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Nå skal jeg ikke si at de er de beste ever.... Men her bruker både barn og voksne Hestra votter, og ingen er kalde på hendene:-)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Jeg synes at strikket og tovet er best. Men strikket med tykt fleecefor inni fungerer også bra, selv i snøen. Lager det meste selv da, men de med fleecefor tror jeg er kjøpt på HM
nicknavn Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Har hatt samme probelm som deg. Har brukt utallige kroner på å kjøpe div votter både "merke" votter og billig votter. Samt overtreksvott. Men hjememstrikket ullvotter som er tovet er de beste. Ps har utrolig dårlig erfaring med votter som har fleecefor, de blir superkalde når votten blir våt.
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Helt klart Hestra! Dyre, men virkelig verdt det! De sitter godt på handen (vi bruker str 1år til ei stor jente på 16mnd) er lette å få på, tommelen klaffer som regel på første forsøk, hun klarer å bruke handen med votter på (som å holde i en spade feks) og ikke minst så er den virkelig god og varm. Babystr (som mi bruker) koster 199kr hos gsport.no og 249kr i butikken. (rundt oss virker det som om de er utsolgte nå) Jeg jobber i bhg og synes at de fleste andre vottene bare er ball med! De er ofte lange (da er det vanskelig å bruke handen og fingertuppene får mye luft og blir kalde) de er vanskelig å få på og barna mister eller kaster de på et blunk. De som har Hestra beholder vottene til vi kommer inn igjen og er gode og varme. (Hos oss går det i troll, t.... et eller annet og "billige" votter fra kjedebutikker) Jeg anbefaler helt klart å heller legge penger i et eller to par fra Hestra istede for flere billige dårlige. Blir barna lett våte og kalde og må ha flere par å veksle mellom blir prisen det samme likevell Er ikke helt sikker på hva hestra er laget av, men det virker som det er et spes stoff av et slag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå