Gå til innhold

innkalling til UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 15 uker på vei og har enda ikke fått innkalling til ultralyd. Var hos legen i uke 8. Jeg har tatt alle blodprøver og har fått brev fra legen hvor det står at hun har henvist meg videre. Det jeg lurer på er om noen husker hvor lang tid i forkant det er vanlig å få innkallingen. Kjenner at jeg begynner å bli utålmodig for å se hva det er som beveger seg inni her....;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fikk innkalling i begynnelsen av januar...og skal dit nå 13.feb.. lurer på om vi har visst det i nesten en mnd før vi skulle dit jeg..

når vi har time til ul så er jeg 18+2 på vei =)

om det ikke er lenge til du skal til legen igjen..så spør han/henne om de kan dobbeltsjekke for deg =)

Skrevet

Jeg fikk innkalling 3 dager etter jordmor timen min=) Super fornøyd med det. Nå var jeg riktig nok 16+4 ved førstekontroll da...

Uansett så sa jordmor at hvis jeg ikke hadde hørt noe innen 2 uker så skulle jeg ringe enten henne eller sykehuset.

Så nå kan du bare ringe legen din eller direkte til det sykehuset du hadde på førstevalg.

Har du ikke fått plass der, så må du vel nesten bare ringe det på andre....

Lykke til!

Når du ringer får de nok fart på sakene, og husk du kan ta UL helt til 20 uke=)

Skrevet

Starter på uke 18 i morgen og skal den 13. på UL. Fikk brev om det for en uke siden og det er to uker siden legen sendte henvisningen. Var 8 uker på vei da jeg var hos legen, så det har tatt tid...

Skrevet

Da jeg var i uke 15 ringte jeg sykehuset for å høre om de hadde fått henvisningen min, dett hadde de ikke, enda legen sa hun skulle sende den avgårde 1,5 mnd tidligere. Fikk ordna med time over tlf direkte med sykehuset. Skader jo ikke å ta en tlf å høre, så får du det ut av verden :)

Skrevet

Jeg var hos legen på 10 ukers kontroll 21.01.2009 og fikk inkallelsen ca 1 uke etterpå. Fikk time 20.03.2009 , da er jeg ca 18 uker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...