Gå til innhold

rie-lignende smerter i uke 28-29??? sliten nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med sterke smerter i magen og ryggen... Klarer ikke å foklare hva slags smerte det er, men det nærmeste jeg kommer er riene jeg hadde med førstemann (fikk da riene godt i ryggen..) Smertene er ikke takvise som riene, men mer konstante og øker utover kvelden.. Har sterke murringer el i ryggen og magen og svie-lignende under/bak ribbena(hele buen..)

Har tatt blodprøver for forgiftning og de er helt fine, BT er bra og alt er i orden med barnet.. Noen som har peiling på hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje greit å ringe føden å høre med dem.

Så vet du at kilden er pålitelig =)

Skrevet

Ville også ringt føden siden du bare er i uke 28-29. Var selv innlagt på sykehus pga premature rier og fikk stoppet dette.. Trodde egentlig bare det va kynnere jeg hadde men etter samtale med lege er det slettt ikke lett og skille rier fra kynnere, kommer bare ann på om riene er effektive el ikke..

Skrevet

har vært hos jordmor i dag og hun mente det ikke hadde noe med selve svangerskapet å gjøre.. Jeg var inne på føden for to uker siden og de klarte ikke å finne ut noen ting da, nå har smertene blitt MYE værre.. Skal til lege igjen i morgen...

Skrevet

Hmm ikke lett og si, men kom på at etter de siste gangene vi har hatt sex har jeg fått konstante smerter i korsryggen i tillegg til kjempesterke kynnere som kommer og går. Men disse smertene i ryggen kjennes litt ut som luftsmerter man får hvis man svelger for mye luft med mat eller drikke..

Ikke lett dette men lykke til imorgen da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...