Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Kall det en skryte tråd. Vi stolte mødre må skryte av barna våre Lillemor kan: Gå! Men hun gidder ikke gå mere. Gikk opp til 20 skritt , å la det fullstendig på hylla av en eller annen grunn. Si : Mamma, Pappa , Takk, Pusi, Nei, Æsj, Se , Der, Peke på ting Hvise temprement, stahet og irritasjon *ler* Legge ting i boksen , altså ta ut av boksen og legge inn i boksen. Går langs bordet Kryper i full fart. Gjemme seg for mammaen sin. Vaske bordet med klut Dele med mat , smokk, ALT! Vet hvor nesen er , hvor stor, hvor mammas pupp er, og hvor øret er. Kan peke på bildene hvis jeg spør hvor : Bror er, Pappa er, osv. Kan sende tekstmelding ( kun flaks trykking Sette på radioen. Danse. Spise og drikke selv. Klappe søte Flinke jenta mi. Ble 1 år i slutten av januar. Å nå venter vi på at hun skal gå igjen!
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Min kan Gå Løpe Hyle Dele med alt jeg helst ikke vil ha. Komme og hente lanken fordi jeg skal "være med på tur" En reeser på mms og lydmeldinger Danser som Patrick Swayze Bake bake søte Spise til en viss grad, så lenge det er noe spennende i fllaska klarer han å drikke selv og. Ommøbbelere Bygge duplo på brett, etter farger og med rette linjer, Grise Smile Le Dårlig på språk, men sier party og daddy selv om vi ikke er engelsktalende. Og antagelig mye mer
rigmora :-Oline-: Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Min baby kan: -Gå -seie mamma og bappa, og hadet, heei, herma etter hesten sin lyd - eter mat sjøl, (ikkje med skei) og drikke sjøl av flaske -danse -klarte opp i stresslessen sin -klappe -åpne opp alle skuffer og skap -snakka i telefon -kooose (betyr klem og da klemma ho) -vinke -peike på ting -ta va seg bleia gojenta!
~Roskva~ Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 åååå, så gøy :-) Min lille jente på 13 måneder kan: 1) Krype i full fart 2) Gå langsmed møblene, eller når hun holder i hånda 3) Klatre opp i stolen sin 4) Si Mamma, Pappa, se, der, Brrrrr, Heia, Hadet, Vovva 5) Ta ting inn og ut av bokser, skuffer etc 6) Rive ned tårn av klosser 7) Spise og drikke selv 8) Stå med hodet og beina i gulvet og rompa i været, samtidig som hun bruker hendene til å leke med 9) Kose med hodet og danse med rompa samtidig... 10 ) Peke på Pappa, baby-bilder, vovva, pusi osv. når vi spør etter dem 11) Klatre opp og ned trappa 12) "rydde" i klærne Mamma nettop har brettet 13) Snakke i telefonen Flinke lille pia :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå