♥tosmåtroll♥ Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Noen som vet hvor jeg kan få tak i fiiine stellevesker? Gjerne kjente merker osv. Har lyst å se litt fancy ut me vogna...:-)hehe!!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 http://www.babybrowns.com/
♥tosmåtroll♥ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 kjempe fin side....thanks!!!
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er veldig glad i min fra Gaia og Ko, den er praktisk også
Princess77 Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Jeg har sett en stelleveske fra Burberry på House of Scotland i Oslo!
vestangel gravid igjen:) Skrevet 6. februar 2009 #7 Skrevet 6. februar 2009 Fleurville og skip*hop har fine stellevesker. Jeg har skip*hop sin og er kjempefornøyd. Nå venter jeg en jente og da har jeg veldig lyst på fleurville sin, de er mer feminine:) Skip*hop har stellevesker til tvillinger også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå