lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 er i uke 35 i dag, og i natt har jeg nesten ikke sovet pga mage smerter, og i hele dag så har jeg gått med press nedetil.. skikkelig press.. klarer ikke gå pga presset.. en del diare, og feber... men NÅ tror jeg slimproppen gikk.. men har ikke hatt noe kynner eller noe slik i dt hele tatt! hva skal jeg gjøre???
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 men vil liksom ikke mase på de heller... :S
FruMamma med nr 2 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Det kan rett og slett være at babyen har lagt seg med hodet ned og det er presset ned i bekkenet du kjenner...det kjennes godt iallefall. Her snudde hun seg rundt uke 35.
lego Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Du maser IKKE! Det er jobben dems å være der for deg! Ring og snakk med de. Da får du beskjed om hva du skal gjøre, og hvordan du skal forholde deg til resten av svangerskapet.
Yarn Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Er ikke mas i det hele tatt å ringe føden når du føler det slik:) Syns ikke jeg iallfall.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Uten oss har de ingen jobb å gå til. Det er derfor de er der! Ring og hør!
lillemeg har fått prinsen sin! Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2009 ringte å hørte.. og hu antok at dt var slimproppen, men skulle bare slappe av. og hvis jeg fikk kynner eller rier så skulle jeg ringe de igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå