Gå til innhold

ka synest dere???


★minijente★

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi er ikke religiøse,men vi synest navnet er fint og er ikke så mange som heter det. men eg er litt redd for at ungen evt vil bli mobbet for d navnet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er et veldig fint navn. men alt for mange som heter det. så ville kanskej bare brukt det som et mellom navn?? er jo å et veldig religøst navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gabriel e et religiøst navn ja, men e jo mange navn som e d!!

både Maria, Elias, Mathias, lukas feks. e jo navn fra bibeln, men helt vanlie navn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sønn på snart 8 år som heter Gabriel. Vi er ikke relegiøse, men han fikk navnet sitt fordi det er representert i alle de store relegionene i verden - enten som profet, engel eller vismann. Det er et internasjonalt navn som blir veldig godt mottatt på de fleste språk og i veldig mange kulturer! Dessuten er det fint å ikke ha samme navnet som "halve skolen"...

Han er hvertfall veldig fornøyd! Og det er jeg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er et nydelig navn!

Nå er jeg kristen i tillegg, men vi har ikke kun tenkt på kristne navn forde selv, dessuten har jeg ei ikke-kristen venninne som akkurat kalte sin lille sønn på 5 mnd for Gabriel. Det at det er internasjonalt liker jeg også godt, for det har vi tenkt på selv. Jenta vår skal hete Filippa:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...