Gjest Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er så redd for dette, bekkenløsningen min blir bare verre og verre, i dag har jeg ikke greid å løfte bena omtrent uten at tårene står i øyene min og det føles som kniver i symfysen. Det er nesten så jeg må legge meg ned og krabbe...klarer såvidt å gå på do. Og imorgen må jeg være alene hjemme på dagen med en frøken på 17mnd som begynner å bli bra etter bronkitten, så dvs at det går i hundre... Jeg håper virkelig at dette går over, for nå er jeg virkelig helt invalid!! Er det flere som har alvorlig/har hatt alvorlig bekkenløsning??
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Sånn har jeg det også. Nå har jeg vært ganske bra en stund, men så var jeg tilbake på jobb i to dager, og da sa det smell. Jeg blir så frustrert av det også, klarer ikke å reise meg, klarer ikke gå, og om morgenen så knekker det 4-5 knekk i bekkenet for hvert skritt. Tør jo ikke gjøre noenting lenger, er såvidt jeg er utenfor dørene, blir jo helt ødelagt... Har også en liten på 17 mnd, og det er sliiitsomt! Har henne hjemme 2-3 dager i uka, men får heldigvis mye hjelp fra familie. I morgen skal mamma ha henne, og det er jeg utrolig takknemlig for, klarer rett og slett ikke å ha henne alene. Jeg jobber heldigvis bare annenhver helg, men er fremdeles i aktiv sykemelding. Slitsomt (jobber på sykehjem) men ihvertfall bedre enn "vanlig stilling". Føler virkelig med deg, det er noe dritt med det bekkenet!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 jeg hadde sterk bekkenløsning med førstemann, ble gravid igjen 6 mnd etter fødselen, og da hadde det enda ikke gått over, hadde like mye bekkenløsning hele andre svangerskapet. nå er lillemann 4 mnd og jeg sliter veldig. går hos fysio, men foreløbig hjelper det ikke. det er hakket bedre enn hva det var når jeg var gravid.
M@mm@ til mine barn Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Jeg ble innlagt og igangsatt pga bekkenet. Men drøyde det lengst mulig. Fikk komme inn til avlastning da det var 0 hjelp å få hjemme.
M@mm@ til mine barn Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Jeg ser du har en stund igjen ennå, og det du da må gjøre er å ta kontakt med fastlegen din eller sykehuset. Da du ikke er i stand til å ta deg av din datter så sykemelder de deg og da må din mann være hjemme fra jobb og ta seg av henne. Er du heldig så blir han og sykemeldt. Ikke drøy det lenger. Da kan du ende opp i rullestol for resten av livet. Ikke ødelegg deg.
Gjest Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Hei jenter, misforstå meg rett, men så "godt" det er å høre (lese) om at andre har det like ille. Jeg blir jo så lei meg, jeg som håpet på et fint svangerskap. Jeg skal kontakte fastlegen slik at jeg får 100% sykmelding, går på 50% nå. Vanligvis så er frøkna i barnehagen, men hun er syk nå (på bedringens vei) og hu henger noen ganger bokstavlig talt i gardinene... Jeg er så redd for at dette ikke vil gi seg igjen, det er første dagen det virkelig er så ille som nå, så jeg håper på at med ro, og hvile at det stabiliserer seg slik at jeg kan fungere sånn passe iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå