kei80 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 å begynne med kjerring råd,vindusvask,kappgang osv?hehe.Eller er det ikke greit før termin er passert? kunne godt tenke meg å føde snart jeg hehe...
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 du må jo vertfall vente til 37
Celina og Emil + enimagen:) Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 heia! eg har 2 uker igjen å har allerede begynt, vaska trapper å krøpe på alle 4..hehe.. ingenting ser ut til å hjelpe, har også en gutt på 17mnd så jeg må springe etter hele dagen å det hjelper heller ikke :-/ ifølge en synsk dame som svigermor går til på akupunktur mente jeg kom til å gå 3dager over, ikke særlig blid over det svaret nei.. men kom gjerne me kjerringråd som virkelig funker, tar imot alt hehe..
kei80 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 er 36+3 så får vel vente litt her!fødte 2 uker før termin sist så er litt optimistisk denne gangen å Er vel så som så med disse kjerringrådene ja,men litt morsomt å prøve å da! Prøvde meg litt forsiktig på brystvortestimulering i går og fikk kynnere etter 5 min ,så har litt troa på at det kan ha en effekt for di som er modene hvertfall!
♥jan05prinsesser09feb♥ Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Hei Har ikke begynt selv med kjerringrådene men har hatt sex og blir helt ødelagt av kynnere og andre vonder etter økten så er ikke itvil om at spermen hjelper:) Blir sex uten sperm på meg i en uke eller to nå, så får vi prøve på nytt når utålmodigheten kommer, kanskje med bryststimulering:)
birrisj05.02.09 Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Man kan vel begynne med sånt når man er moden? Når hodet er godt ned..
kei80 Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2009 det jeg lurte på å...hode er festet her og vært det i 4 uker snart..Er vel pga nedpresset at jeg er utålmodig:)
Februar billa Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Ja, er ikke så mye som hjelper om man ikke er moden. Men man kan jo prøve selv om :-)
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 man bør ikke helst ikke begynne før fulgåtte 35 men det likeste er å vente til 37 da ps. dette kommer fra noen med 2 fødsleri 35 og 1 i 37 ...greit å vere tidlig ferdig men hadde gjerne sett at eg hadde venta til 37 med alle...
Mayken Skrevet 5. februar 2009 #10 Skrevet 5. februar 2009 For å være helt ærlig så har jeg ikke noe særlig tro på det med kjerringråd. Babyen kommer når den er klar, ser ikke helt vitsen i å slite seg ut for å sette i gang en fødsel når det ikke er vi som styrer det uansett. Hvorfor ikke bare la babyen komme når den er klar for det? Jeg er skikkelig lei av å være gravid selv, kvalme hele svangerskapet, masse vondter og vondt bekken, men regner med at babyen kommer når den selv vil. Jeg har tenk å bruke tiden på å slappe av, ikke slite meg ut med trappevask og alt mulig annet.
kei80 Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 5. februar 2009 Du har helt rett randi79 Tviler på at disse kjerrigrådene har noe effekt likevel.Kommer ikke til å ha noen drastiske planer før termin,men kommer nok til å trappe opp på aktivites niåvet litt for å gjøre kroppen klar for siste innspurt til fødsel når termin er rundt hjørnet:).rimelig visen i fisken etter 8 mnn i sengen! Ha en fin dag!
randi79 mor til Sebastian ;) Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 hmmm.. det kan eg forstå at du er.. har knapt kunna ha gjort noe for heile svangerskapet, ok kroppen skriker etter å kunne gå tur å bevege seg.. så eg er glad for att eg nermet meg min magiske grense på fulgåtte 35 så eg får begynne å avlaste min mann med å vaske klær igjen... siden barnet allerede har fått sin lungemodningssprøyte så er den jo allerede fått begynt å bli sterk i lungene sine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå