Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Tester negativt? Noen som har opplevd å teste positivt fler dager etter IKM?
Rotte-mamma Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Nøyaktig samme som meg!! Ingen tegn til at TR har tenkt og vise seg forløpig........Lurer på det samme:-)
madike Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 samme her også....men tror d er veldig vanlig...en venninne av meg testet ikke positivt før 8 dager etter ikm!!
Rotte-mamma Skrevet 5. februar 2009 #4 Skrevet 5. februar 2009 Fremdeles ingen tegn til mensen hos meg, hvordan er det med dere?
Villemo&Pjokken Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 Jeg tester ikke positivt før 3 uker etter IKM. Er 1 dag på overtid nå, og er rimelig sikker på at det er noen der. Tiden vil vise. Testene stoler jeg iallefall ikke på.
madike Skrevet 5. februar 2009 #6 Skrevet 5. februar 2009 Jeg er to dager over ikm..ingen mens...endel ubehag i nedre deler av ryggen/sidene...er ganske sikker på at jeg er gravid..skal ta test nr tre i morra, så får vi se:) Tror jeg så en fryktelig svak blå strek i går morrest..
*SmurfeMamma* Skrevet 5. februar 2009 #7 Skrevet 5. februar 2009 er litt her selv om jeg hører til 1.re... klarer liksom ikke slippet taket her inn... men iallefall jeg fikk ikke posetiv før 8 dager over IKM....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå