InLove♥ Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Sitter her å depper på vegne av samboeren min. . =( Vi venter vårt første barn og gleder oss masse. Termin var i går faktisk, men ingen fødsel enda:P mens foreldrene mine gleder seg til snuppa kommer, og at de får komme på barsel, stikker svigerforeldrene mine til syden på Lørdag... Ikke misfortså de gleder seg også veldig, og nettopp derfor synes jeg det er et merkelig tidspunkt å dra til syden på.. De er OFTE i syden lissm.... og samboeren sier ikke mye til det, men det vises så godt at han vil ha foreldrene sine der. Er jo en VIKTIG dag i livet hans.. og jeg kan jo absolutt ikke garantere en fødsel før lørdag... Stakkars gutten min<3
Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Hvis det er noen trøst er dette noe foreldrene til min samboer kunne ha funnet på også!!! Vi har hatt en del episoder med dem, men det er i fht prioriteringer ved vår sønns bursdag og julefeiring......... Skjønner godt at dette er kjipt- hvis jeg var deg hadde jeg knepet igjen, og ikke født før søndag som straff! Og iallefall ikke send mms av bebisen til dem i syden! (nå var jeg ond-men man blir jo litt skuffa!)
såpebobledama Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 syns jeg var en kjip ting å gjøre. Ærlig talt, det er tross alt deres første barn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå