Gå til innhold

Gravid..ikke gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, dette blir litt langt, men men..

Sist mens var 10.des, ikm var 7.jan, men etter pilleslutt i juli, har jeg slitt med laaange sykluser.. alt ifra 33 til 64 dager.

men i hele januar mnd og enda så har jeg hatt litt murringer nederst i magen, noen ganger litt vondt, men som regel kjennes det bare ut som "bobler" i magen..

Men for ca 1 uke siden tok jeg en test,siden tr lot virkelig vente på seg..

Da kunne jeg såvidt skimte en svaaaaaak svaaaak strek, men tenkte det var sikkert jeg som så syner.

Sist lørdag tok jeg en ny test, med morgenurin, der var det også en svaaak svaak strek, men for å være sikker på at jeg ikke innbilte meg det, sendte jeg et bilde til ei venninne. hun så det også..

(begge testene var med CB)

Men begge testene har vært altfor svake til at jeg ville stole på den.. man måtte jo se ordentlig godt etter for å kunne se den streken..

Mandag morgen tok jeg ny cb test. Den var helt klar negativ..

Igår kveld tok jeg ny test, cb, den hadde en svaaak strek, men litt tydeligere enn de andre som har vært svake.

Men jeg tror ikke at jeg er gravid, det er jo for godt til å være sant..

Hva tror dere jenter? har noen hatt lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo ta en cb-test som viser gravid eller ikke gravid, da er de jo ikke til å misforstå..

lykke til videre;) håper du får klar positiv snart:)

Skrevet

Ja men jeg trodde at hvis de vanlige cb ene er så svake, så kanskje det ikke gjør utslag på cb digital?

eller tar jeg feil?

har forresten bestilt en sånn på billigetester.no, som jeg håper jeg får snart:)

Skrevet

når jeg fant ut at jeg var gravid tok jeg cb, alle de viste positivt og de stod gravid.. og når jeg testet meg på legekontoret fikk jeg negativt, er i uke 21 nå.. vet ikke om det hjalp deg så veldig, men jeg ville heller stolt mer cb-digital testene, for min oppfatning er at de er de som er mest "pålitelige"..

hvor langt er du i såfall på vei nå da?:)

Skrevet

ja har hørt at det kan slå negativt ut på testene på legekontoret..

jeg stoler mer på Cb sine ihvertfall. Tok en QR med morgenurin idag. den var helt klar negativ. men igår kveld tok jeg cb og fikk svakt positiv..

Så uansett velger jeg å stole mer på cb, men jeg er realist, og er langt ifra sikker på at jeg er gravid..

Men har jo flere symptomer også..

Hvis jeg er gravid så vet jeg ikke hvor langt jeg er, maks 7 -8 uker.. Vet ikke om jeg har hatt el i januar..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...