★minijente★ Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 eg har fått høyt blodtrykk nå de site to ukene, lengen min vil sende meg til kk viss d forsetter i sammet empo og me samme økning(det har ølkt masse og ganske fort på kort tid). det eg lurer på om d er flere som har hatt d slikt? om d komemr til o roe seg ned igjen eller ka? har og masse vann ikropppen:( noen som vil dele sine erfaringer om dette?
lego Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Synes det høres ut som typiske symptoner på svangerskapsforgiftning jeg... Det værste som skjer er at du må få ut ungen, enten så blir du satt i gang, eller ved ks. Mulig det vil stabilisere seg og du går til termin og da.
★minijente★ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 vet d er symptomer på svangerskapsforgiftning men har haldigvis ikke det ennå, urin prøvene er fine. håper eg får gå til termin,men etter d eg forsto på mandag ville legen min helst ha meg på kontroll på kk mne de mente vi kunne vente til d ble høyere..
hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Hadde og høgt blodtrykk og dei fant protein i urinen min. Fikk beskjed om å ta det heilt med ro . Stress e det verste. Mitt gjekk heldigvis ned. Har gått ofte å fått sjekke det, så føler meg godt tatt vare på. Så mitt beste råd, STRESS ned. Msse lykke til
★minijente★ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2009 takker for svar.. men aner ikke kossn eg skal klare å ta ting mer me ro,gjør jo nesten ingenting lenger.. er spent på kossn d går på fredag da eg skal på ente kontroll..
påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Hvor høyt var BT ditt? Legen min tok kontakt med KK for mitt BT hadde gått ganske mye opp på tre uker, de ville ha meg inn til en grundigere undersøkelse for å sjekke at babyen har det bra og at jeg ikke hadde utviklet svangerskapaforgiftning, hvilket jeg heldigvis ikke hadde. Nå er jeg til hyppige kontroller både hos legen min og hos KK for å passe på at det ikke er blitt verre. Jeg er veldig glad for at jeg er på alle disse kontrollene, det gir meg en trygghet, selv om det er kjedelig å bruke så mye tid på det... Jeg er også pålagt å ta det helt med ro så dagene mine består stort sett bare av å sitte i sofaen og ikke gjøre noe fornuftig... Lykke til på neste kontroll
★minijente★ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. februar 2009 det var nå sist på 142/94....
påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 jeg ligger stabilt på 138/98 til 155/110... Nå er jeg 31+1 uker på vei. Så lenge du klarer å ta det med ro så går det nok strålende dette. Jeg var på kontroll på KK i dag og da var det 145/98
★minijente★ Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 4. februar 2009 får håpe det;) tusen takk for svar;) er spent på ka legne sier på fredag siden han ville allerhelst hatt meg inn mandagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå