Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 - Når man ser ned på andre mødre - Når man merker på kroppen at den ikke er like fin som en 20 år gammel mamma's kropp.. - når man handler klær på Cubus, helst litt større størrelser som sørger for at man ser ut som man har drete skikkelig på seg, og Iilse Jacobsen(?) støvletter uten på. - å helst med en hvit strikket cardigan... - når man begynner å føle seg sikkelig stygg pga mannen ser på yngre jenter.. - Å selvsakt, når man lager tråder om unge mødre som ''liksom'' skal være morsome og ironiske..
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 - når man legger ungen i rullatoren... - når forbipasserende kommenterer: Oj, så fint et oldebarn du har. - når du må søke om tomannsrom på gamlehjemmet for å få plass til ungen.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Jeg kan hive meg på denne tråden. men jeg tar det omvendt da:) man vet man er ung mor når... -man synes mødre over 30 er gamle -man er "dødssliten" etter at babyen har grått ca 30 min -man oppriktig savner å våkne opp fyllesyk hver eneste helg -man kler seg som en hore når man er ute å triller barnet sitt, gjerne i miniskjørt og utringet topp (i desember) -man skriver innlegg på dib uten komma, punktum og med ti utropstegn!!!!!!!!!! Jada, jeg er ung mor selv og skammer meg over at mange unge mødre faktisk er helt enig i dette. Det er ikke rart at vi ofte blir hetset på dib og bim, noen ber jo om det selv. Nei, unge mødre, skjerp dere! Når du er gammel nok til å bli forelder, er du gammel nok til å bli voksen. Hilsen snart tobarnsmor på 20:)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 -når man trakker på puppene når man går - man fiser daglig med musa, gjennomtrekk
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 - når ungen tar feil av parykken din og kosedyret..
Mor Løvehjerte Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Jøss, her har det jo blitt vanvittig hyggelig i det siste! : ( Hilsen førstegangsmamma på 33 1/2 som ikke kjenner seg igjen i en dritt av dette, og som heller ikke ser ned på noen av dere "unge mødre". (Før var jo "alle " i begynnelsen av 20-åra da man fikk barn.)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er i alle fall glad jeg er såpass voksen at jeg kan hjelpe ungene med leksene. Tredjeklassingen min har mye bedre rettskriving enn deg.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Nå var jo hun som startet den andre tråden 22 eller 23 år, så...... Ja her traff du skikkelig blink... Og kroppsfasongen har vel ikke med alder å gjøre? En 20 åring som ikke trener og som veier 80kg, er vel ikke flottere i kroppen en 40 åring som trener og veier 57kg eller???
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Vet ikke hvilken kategori jeg kommer i, jeg. Er vel både ung og gammel mor, siden jeg fikk første som 20-åring, og andre som 30-åring;) Ellers kjenner jeg ikke det støvlettmerket du nevner, og handler lite klær på Cubus(men det betyr ikke at jeg kjøper tenåringsklær;)). Det rare er at ingen tror jeg er så gammel som jeg er, ikke unge jenter heller:) Alle trekker fra over 10 år, når de tipper. Alenemor er jeg også, så har ingen mann som titter på andre damer;) Eller mennene til de andre ser vel på meg;) Den andre tråden om ung mor, var skrevet av en ung mor, om du ikke fikk det med deg, HI.
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #12 Skrevet 5. februar 2009 hårsåre folk er da? jeg er selv ung mor, og satt å kødda med på ung mor vitse-tråden. da er det jo obligatorisk med en mot tråd på gamle mødre? det er jo bare for moros skyld:) de som føler seg støtt, er vel helst de som kjenner seg igjen i "mobbinga"
Anonym bruker Skrevet 5. februar 2009 #13 Skrevet 5. februar 2009 *sukk* Jeg som nå gledet meg til å lese litt morsomme kommentarer om oss på godt over 30....kan ikke noen være litt kreative da? Jeg ville ikke fått barn 1 dag tidligere (godt over 30) - men tenker iblant på hvor utrolig ustoppelig energi jeg hadde som 19-åring! Da vaste jeg det jo bare bort i utagerende festing - og kunne gå rett på forelesning eller jobb dagen etter, mens jeg nå blir kjedelig småbarnsmor som stikker tidlig fra en (sjelden) fest - fordi jeg bare MÅÅÅ sove...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå