Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hei inbiller meg sånn litt at jeg vant en av dagene på den julekalenderen som var innpå her i desember...Flere som vant?? Har dere motatt premien deres i så fall? Jeg har ikke sett snurten til noe enda,litt skuff for det var jo litt stas og vinne da ;o)
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg vant 8. desember og har fått mail fra Jordmor Siri om premien med kopi til de jeg vant hos! Jeg trodde også jeg vant men var usikker da det bare sto at vinneren het Maria fra Oslo. Regner med at jeg ikke er den eneste ;o) Men det var meg og mailen kom i midten av januar ...
Lotteliten85*Fødeklar* Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Oki,husker ikke hvilken dato jeg "vant" 13 kansje? Den dagen med produkter fra møllers tran så er jo ikke no krise.. Kansje det ikke var meg likevel da siden jeg ikke har motatt no mail fra Jordmor Siri,men synes likevel det er litt rart for sto mitt navn og min post adr som ikke inbefatter så alt for mange innbyggere...så litt tilfeldig at det i det lille område sku være to med samme navn og med samme post adr som begge er gravide og er innpå bim og som har deltatt i konkuransen..men seff alt er mulig... Kan være jeg som har tatt feil også ;-(
birrisj05.02.09 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Tror det var her jeg vant en ammegenser fra den kule mage.. og den har jeg fått.. husker ikke dato..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå