Gå til innhold

Gravid..ikke gravid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, dette blir litt langt, men men..

Sist mens var 10.des, ikm var 7.jan, men etter pilleslutt i juli, har jeg slitt med laaange sykluser.. alt ifra 33 til 64 dager.

men i hele januar mnd og enda så har jeg hatt litt murringer nederst i magen, noen ganger litt vondt, men som regel kjennes det bare ut som "bobler" i magen..

Men for ca 1 uke siden tok jeg en test,siden tr lot virkelig vente på seg..

Da kunne jeg såvidt skimte en svaaaaaak svaaaak strek, men tenkte det var sikkert jeg som så syner.

Sist lørdag tok jeg en ny test, med morgenurin, der var det også en svaaak svaak strek, men for å være sikker på at jeg ikke innbilte meg det, sendte jeg et bilde til ei venninne. hun så det også..

(begge testene var med CB)

Men begge testene har vært altfor svake til at jeg ville stole på den.. man måtte jo se ordentlig godt etter for å kunne se den streken..

Mandag morgen tok jeg ny cb test. Den var helt klar negativ..

Igår kveld tok jeg ny test, cb, den hadde en svaaak strek, men litt tydeligere enn de andre som har vært svake.

Men jeg tror ikke at jeg er gravid, det er jo for godt til å være sant..

Hva tror dere jenter? har noen hatt lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, en positiv test er en positiv test. Jeg har også hatt sånn svak på torsdag, min var så UTROLIG svak at man nesten ikke så den, men jeg har testet positivt 3 ganger etter den :)

men desverre negativt hos legen i dag, men positivt på en egen CB test i dag, så jeg er ultraforvirret kan du si. Har skrevet om det i tråden min.

Skrevet

det er det mine var også, så svake at jeg nesten ikke så dem.. men jeg så dem jo..

Ja så den tråden din.. Jeg har en følelse av at du fortsatt er gravid og alt går bra jeg, skal iallefall krysse fingrene for deg!

jeg har hørt av andre at de har fått pos cb hjemme, negativt hos legen, men allikvel vært gravide.

Så jeg tror nok du kan ta det med ro og nyte graviditeten din!:)

Jeg skal ta en cb digital om 2 dager, håper den viser GRAVID:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...