Gå til innhold

ang oppførsel til barn på 1,5 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en litt sær, krevende gutt på 1,5 år. han mye sint eller grinete, men også sjarmerende og veldig go innimellom. men veeeldig sta, får raserianfall osv.

uansett, saken er at når andre, feks venninner av meg som han kjenner ganske godt, andre voksne som han ikke kjenner, osv sier hei til han, så blir han sur og sier nei på en grinete måte, vil liksom ikke at de skal si hei til han, eller se på han i det hele tatt.

skal jeg bry meg om dette? skal jeg si: Nei, sånn svarer man ikke.

eller skal jeg ikke si noe?

synes det er kjedelig at han oppfører seg sånn når folk bare er hyggelig og sier hei til han.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde jeg ikke brydd meg om når han er så liten, nei. Minsta mi på 2 år sier ofte "jeg vil ikke..." når noen sier hei til henne. Bryr meg lite om det.

Men, med eldste på 5 år er vi strengere, for han skjønner poenget når vi forklarer, og han svarer alltid nå når han blir snakket til.

Skrevet

Nei vet du hva, det hadde jeg ikke brydd meg om når barnet er så lite. Gutten min på 2 år bruker også å svare sånn noen ganger eller han sier ikke hei i det hele tatt.

Skrevet

ok. jeg har faktisk snakket litt strengt til han, men da skal jeg slutte med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...