Gå til innhold

Gravid etter fire uker sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære var sammen i 4 uker før jeg ble gravid :P Vi begge ønkset oss barn, så det bare skjedde utn å tenke oss nå særlig om.. :o Så nå er vi begge glade å gleder oss mye til det lille nurket kommer. Jeg er litt over 7 uker på vei. :) Så nå er det bare å begynne å planlegge.. :))

Skal også til jordmor/helsesøster i morgen (torsdag). Gleder meg å høre hva hun har å si :) Skal også høre om hun kan skaffe time til oss på UL. Vil så gjerne se den lille :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, såpass. Det samme skjedde ei venninne av meg, men det var absolutt ikke planlagt og hun var ca 8 år eldre enn deg (hvis du er født i 88?). Men jenta er nå snart 1 år og de har flytta sammen og alt er bra så ingen grunn til at det ikke skal det... jeg og sambo har vært sammen i 4,5 år vi da og dette er vår første... :)

Skrevet

4 uker ja.. det var jo tidlig, men det trenger ikke ha noe betydning det. Selv har jeg og samboren vært samen i snart 8 år.. og dette er første hvis alt går bra.. er bare 5 uker og 4 dager på vei..

Skrevet

jeg og samboeren min var sammen litt over 4 mnd da jeg ble gravid med første, men det gikk bare fint, og nå venter vi nr 2 ;)

Skrevet

Det samme skjedde meg.Hadde jeg fått velge igjen hadde jeg nok ikke blitt gravid så fort for det har virkelig vært tøft og få forholdet til og fungere,lære og leve sammen, bli kjent med hverandre osv i tillegg til hormoner på ville veier, men vi har klart oss bra. Har en sønn på 3 år og en til på vei :-) Vi gikk jo glipp av den kjærestetiden, men er flinke til og ta det igjen nå med små ting og øyeblikk i hevrdagen.Vi er også heldige og har besteforeldre på hver side som mer enn gjerne vil være barnevakt så vi får bare vært kjærester en kveld eller gjort noe bare vi to.

Lykke til og kos dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...