kokosyklus Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Det er sååå godt å si farvel til 0-1 forumet. Har ikke hatt et bra første år, men nå skal det bli andre boller:) Kjenner jeg har litt noia fro det samme som LOVE skriver i en annen tråd her...om jeg stimulerer henne for lite hjemme. Blir så spennende å følge utviklingen hennes videre. Ha en fin kveld:)
trebarnsmamma84 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer så masse med dagen til snuppa=)=)=) Håpar da blir bedre i årene som kjeme=)=) Velkommen til 1-2 år=)
Løvinne77 Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer så masse med dagen, vi har også 1 års dag i dag! Første jeg sa til mannen - tenk, nå skal vi over i småtroll 1-2 år! Vi har hatt et fint første år med en grei unge men jeg trives sååå mye bedre med en unge enn med en baby hvis du skjønner.... Det er nå det bir gøy!
Labambie Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Hurra for herlige Emma!!! Og velkommen masse etter.. Tenk, at frøene våre er blitt 1 år allerede... Synes det bare var i går vi satt på msn og prata, du var frustrert siden hun bare hang i puppen.. Hehehehe!! Og nå er de blitt 1 år. *sukk*
ja08 Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Gratulerer med ettåring, imorgen har poden min bursdag. Hvis, det er ditt første barn, skjønner jeg at du tenker om barnet får nok stimuli osv. Du skal se hvis det blir søsken, får den andre automatisk mye stimuli. Her har poden storesøster og får masse stimuli, lek og oppmerksomhet fra henne om dagen. Jeg gir mest bare kos og mat, kanskje litt rasing av og til, men det er tungt å løfte han opp og ned, men han jubler veldig når vi herjer litt ilag:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå