CN89 Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Tror dere unge mødre 4 kommer etter 3'ern. Har jo blitt ganske populært nå.
missy mamma til jonatan Skrevet 9. februar 2009 #2 Skrevet 9. februar 2009 eg tror det kommer et par runder til. det må det. eg er helt hektet på det. hehehe
MammaCecilie Skrevet 11. februar 2009 #3 Skrevet 11. februar 2009 Ja det gjør det. Venninna mi har fått tilbud om og være med til neste år. Så et par runder til blir det. Men venninna mi fortalte også at tvnorge og fem har fått så mye klager så det vil bli litt mere seriøst etterhvert. Meningen med programmet var jo for og vise at unge mødre er like flinke som eldre mødre.. Men de har jo gjort det helt motsatt. Mange av de som er med på serien nå er jo litt.. tja.. hva skal jeg si... litt spesielle... Men det kan jo være litt tv kanalen sin skyld. For og si det mildt er de jo fremstilt som stokk dumme.
mor til Prinsesse N Skrevet 12. februar 2009 #4 Skrevet 12. februar 2009 enig med deg Cecilie.. syntes virkelig dem kan vise hvordan det egentlig er, ikke slikt fjas som dem viser... men er vel det som trekker seere.. ?
serin@ Skrevet 12. februar 2009 #5 Skrevet 12. februar 2009 Jeg har også fått mail, har en vennine som jobber i produksjons teamet. Skal visst endre litt profil ja. Jeg har i utgangspunktet sagt nei, er ikke så ung heller lenger. 25 og en sønn på 4,5, så syntes ikke jeg passet inn. Men vi får se. De skal evt komme her på intervju før sommeren... Hva synes dere? Burde vi bli med?
CN89 Skrevet 13. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2009 Altså, jeg tror nok de første sesongene har blitt fremstilt litt negativt ja.. De har sikkert klipt og redigert.. Du kan jo bli med hvis du vil Serin, hvis sønnen din er 4,5 så fikk du jo han som ganske ung. Jeg håper at neste sesong viser flere positive sider av det å være ung mor.
Mamma mjaua Skrevet 24. februar 2009 #7 Skrevet 24. februar 2009 jeg ser på unge mødre hver gang, gleder meg alltid. Er gøy å se hvordan andre unge mødre takler mammarollen. Men det som blir vist av FEM tar jeg med en klype salt. De viser vel kun de mest ekstreme minuttene de filmer.
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 15. mars 2009 #8 Skrevet 15. mars 2009 Å du må jo bli med på det! jeg skulle gjerne ha vert med! hadde vert gøy!
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 Kan jeg selv melde meg på unge mødre?
MammanTilKjetil Skrevet 15. mars 2009 #10 Skrevet 15. mars 2009 mener du at det ikke er normalt å kle på seg babyklær å fri til kjæresten sin ?? hahaha
Mamma's trolljenter Skrevet 16. mars 2009 #11 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har også lyst til å være med på unge mødre Har tvillinger så blir kanskje unge mødre ekstrem Hehe... Hva skal til for å få mail av de da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå