Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Noen som har noen erfaringer? Lyst til å kjøpe,men har ikke peilig på de forskjellige typene.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Er kjempe glad i min Tinkafu,som er to stk koppholder og en lomme i mellom med glidelås... klarer meg ikke uten! Fåes hos bla Babyshop
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har også blitt avhengig av tinkafu koppholderen min, kjøpt på lilleprinsen.no. To lommer på hver side, plass til min og ungen min sin flaske, i midten er det et vanntett rom som er perfekt for nøkler, penger, solbriller, smokker osv. Den festes med borrelås på hver side av håndtaket, så den passer til de fleste vogner.
MarihønaMedHvitveis Skrevet 6. februar 2009 #4 Skrevet 6. februar 2009 Ellers selger bl.a kaffebrenneriet(oslo og asker) koppehodere i hard plast til å feste på håndtaket/siden av vognen. Til bare en kopp/flaske. jeg kjøpte først tinkafu, men det ble så tungt med både den og stellevesken festet på tvers over håndtaket. Men det er jo smak g behag! og behov:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå