Gå til innhold

humørsvingninger??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har opplevd noen av de? Min kjære frøken har hatt noen som er ganske så hissige..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig sluppet ganske billig unna der:)

Er jo noen selvfølgelig, som hvis jeg glemmer noe.. Og hvis hun begynner å stresse er det alltid min feil at hun gjør det..

 

Utenom det er jeg som sagt veldig=)

 

Lykke til videre!

 

Mvh

blivende far

Skrevet

JA!

Min samboer er også av det hissige slaget, spesielt dersom hun er sliten eller sulten. I går stengte hun seg inn på badet en halv time midt i lørdagskosen. He he.

 

Man må ta det med godt humør. Jeg tuller og fjaser så blir hun blid som en sol igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...