Gå til innhold

noen som kan se på tempen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

MEN hvordan får jeg den inn her?? trykker eg bare kopier det som står oppe i søke vinduet? eller kor ska eg trykke der på sharing for å få det inn her? ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sharing, så home page setup, så ser du linken der oppe :)

Skrevet

Nå har jeg sett ja :) Den ser jo i grunn kjempefin ut, og faktisk så kan det nesten se ut som om dette går rette veien, MEN det har litt å si hvor lang syklus du har ?

Skrevet
:):) de to, tre siste mnd har eg hatt syklus på 33 og 34 dager. .MEN da har eggløsningen kommet seiner, merket det på puppene . Det spesielle denne syklusen, e at eg fikk el slim på dag 15, og det har eg ikke hatt på leeenge. . :) så tenkte syklusen e kommet tilbake på 29 dager ,som den pleier . . Ømme pupper no, og ikke murringer som eg pleier å ha. . hmmm
Skrevet

Spennende spennende :)

Skrevet

ja :) hvis eg ikke e gravid, sp blir eg hvertfall gled hvis syklusen e normal igjen :D:D

Skrevet

Hei Silje! :)

Den røde loddrette streken kommer når FF har funnet ut når du hadde EL. En trenger tre høye målinger for at FF skal merke av EL.

Jeg er uenig med FF ang når du hadde EL. Jeg syntes at det ser ut som om du hadde EL på CD 17 eller 18. Hva skjer om du legger inn en temp på 36,3 på CD 17?

Hvis du hadde EL på CD 14 har du gått så lenge at en g-test burde vært positiv.

Skrevet

Ååh.. Takk for svar:) men eg hadde el slim på dag 15 hvertfall... Tempen min holder seg høy ennå.. Idag var den 36.9... Og puppene har gått fra å være vonde og stor,til ømme,og krympe litt igjen. For så en dag uten å kjenne noe i de. Og No e de kjempe vonde igjen. Hmmm.

Skrevet

Har du testet?

Skrevet

Testet på etter middagen på onsdag.. Men ikke siden det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...