Gå til innhold

Jeg er ikke normal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstemor er snart 4 mnd. Da hun ble født ville jeg ikke ha henne. Ba jordmora om og ta hun,og ikke ligge på bryste mitt. Jeg syntes hun var stygg. Med de andre unga mine ville jeg se de med en gang osv. Men ikke henne. Var en tøff fødsel,varte nesten 2 timer. Lå og skreil leng ettepå.

Jeg har så dårlig samvitiet..hvem syns barne sitt er stygg?? Alle vil vel holde ungen sin med en gang. Nå synes jeg hun er søt da.. Men tenker at hun har det bedre uten meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fødselen varte i nesten 2 timer? Nei, huff! Stakkars deg!

Skrevet

Jeg tror anonym 1858 har vondt i empatien sin, om anonym i det hele tatt har noe sånt.

HI: Snakk med helsesøster om du kan ha en fødselsdepresjon

Skrevet

Høres ut som fødselsdepresjon synes jeg... Ta kontakt med helsesøster. Bit i deg skammen og skaff hjelp!! Det er mange som har opplevd det samme før deg, og du blir ikke den siste heller... Skaff hjelp, jo før jo bedre...

Og du over: SKAMME SEG!! Hva er det for et svar?? Er det hvem har hatt det verst konkurranse igjen??

Skrevet

Mente 18.58 jeg også, selvfølgelig..

Skrevet

Naturen oppfører seg rart noen ganger. Både hos dyr og mennesker. hormoner i merkelig spill, osv. Dette er ikke noe du kan for. Fødselsdepresjon er jo en veldig nærliggende "diagnose", der slike opplevelser ofte er ett av symptomene.

Men det er ikke sikkert at det henger sammen med en tøff fødsel. Jeg reagerte også på at du anser to timer for å være en lang fødsel. Hvis du ikke mente to timers pressrier, da. Ellers er to timer veldig, veldig lite i fødselssammenheng. Utover det kan jeg selvsagt ikke si noe om hvorvidt fødselen din var tøff.

Uansett: oppsøk hjelp jo før jo bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...