NokErNok Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 baguetter eller hvitløksbaguetter? skinke eller kylling? hva med dressinger? kom med det:) takk for svar:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 jeg varierer mellom baguetter/hvitløksbaguetter og pitabrød som jeg rett og slett putter salaten oppi. bruker som oftest skinke, men noen ganger kylling pastaskjell/skruer salat,cherrytomater,agurk,squash,mais, revet hvitost noen ganger egg. og hamburgerdressing. syntes den er best.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 4. februar 2009 #3 Skrevet 4. februar 2009 og ruccolasalat. nam nam
BigHorns Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Den mest hverdagslige vi bruker er: * Kinakål * Agurk * Mais * Ost i terninger (jarlesberg eller norvegia) * Skinke boks i terninger * Pasta (skruer eller rør) * Grønne steinfrie druer * Egg i båter (uten plomme, for det blir bare klissete) Baguetter/rundstykker ol. variere etter hva som er i hus. Å for å toppe det hele har jeg Holiday dipp med lett rømme som dressing.
LadyLuck & Skrevet 4. februar 2009 #5 Skrevet 4. februar 2009 Min favoritt.. *pasta sløyfer *ristede pinje kjerner *kylling *hjertesalat og litt rucola (?) *cherry tomater *ost *agurk *noen ganger litt løk eller vårløk Lager ofte sånn gresk dressing på pose, som blandes med olje Og om du skjærer ferske baguetter på langs og gnirdem med litt olje, hvitløk og evt itt chili, før du "rister" dem i steke ovnen blir det supergodt
jordbærsjokolade Skrevet 4. februar 2009 #6 Skrevet 4. februar 2009 Jeg bruker penne, eller i hvertfall noe som er riflet, for da sitter dressingen så mye bedre:) Stekte kyllingfiletbiter (eller revet grillet kylling), sprøstekt bacon i biter, Stangselleri Cherrytomater Avocado Noen biter annanas Som dressing bruker jeg cremefraishe, lettrømme eller kesam (eller en blanding kanskje, kommer an på hva jeg har)som jeg blander i litt god sennep, eller kanskje litt karry, sukker, salt og pepper og en liten dæsj hvitvinseddik. Serverer med baguetter
jordbærsjokolade Skrevet 4. februar 2009 #7 Skrevet 4. februar 2009 Ja, og ristede pinjekjerner og tynne, tynne skiver rødløk smaker også nydelig:)
juhuuuu Skrevet 4. februar 2009 #8 Skrevet 4. februar 2009 Min favoritt må inneholde: - salat - penne pasta - mais - agurk - paprika - revet gulrot - krutonger - ristede pinjekjerner - fetaost (arla sin marinerte på glass) Og med litt av marinaden fra osten blir det nok dressing for meg.
Gjest mphs Skrevet 4. februar 2009 #9 Skrevet 4. februar 2009 Pasta(vanlige eller fylte) Isbergsalat Cherrytomater Rødløk Stekt kyllingfilet i biter eller skinke i terninger Avokado Mango Agurk Pinjekjerner Fetaost Av og til: Soltørkede tomater Sukkererter I går hadde vi dette til middag og da laget jeg focaccia brød til og da laget jeg en hel langpanne og frøs med nok til to middager til.
Gjest mphs Skrevet 4. februar 2009 #10 Skrevet 4. februar 2009 Glemte å skrive paprika(gjerne flere farver) Bruker knorr sin dressingmix pose som skal blandes med olje og vann.
erteposen + 4 Skrevet 4. februar 2009 #11 Skrevet 4. februar 2009 Varierer veldig. Sist gang: Blandet salat med ruccola. Rista valnøtter, hakka. Vår løk Skivet kyllingbryst og spansk spekepølse Agurk uten kjerne Rød, bakt paprika i strimler. Basilikum Balsamico eddik, olje, sitron og hvitløk Farfalle.
Gjest Kelly Taylor Skrevet 4. februar 2009 #12 Skrevet 4. februar 2009 pastaskruer fetaost rødløk mais cherry tomater agurk paprika sukkererter pinjekjerner ruccolasalat grønn salat(crisp) elsker tzatsiki eller gresk dressing til:)
Gjest Kelly Taylor Skrevet 4. februar 2009 #13 Skrevet 4. februar 2009 glemte å si kylling OG sprøstekt bacon:)
Midtpunktene mine og meg Skrevet 4. februar 2009 #14 Skrevet 4. februar 2009 min favoritt er: pasta sløyfer, agurk kylling cherry tomater mais rødløk pinje kjerner avokado- masse avokado er VIKTIG. gul paprika ( for å få alle fargene;) ) og som dressing endten fransk dressing, hvitløksdressing eller hvitløksolje. og krutonger er veldig godt da. gjerne med baguetter ( hvitløksbaguetter hvis jeg ikke har hvitløksdressing) eller putter alt oppi et pitabrød. nam nam. nå ble jeg sulten.
Sjokoladekaka Skrevet 4. februar 2009 #15 Skrevet 4. februar 2009 Eg brukar: Pastaskruar Kylling (av og til skinke, men stort sett kylling) Rød paprika Rødløk Soltørka tomatar(slike på glas i olje er greie til dette) Grøn pesto Litt rømme Kvitløk Varme rundstykker, f eks slike speltrundstykker i pose som er halvsteikt. Åhh.. no fekk eg lyst på dette, lenge sidan eg har laga det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå