Gå til innhold

Dette gikk ikke bra.


Loso

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en sånn ekkel følelse i velen ukes tid nå om at ting ikke er som det skal, men har forsøkt å fokusere på det positive. Helt til i går ettermiddag, da fikk jeg en liten blødning. Hele værden raser sammen og alt er sort....

Legebesøk i dag, så ikke hjerteslag på UL og ble sendt videre til A-hus.

De samme oppdagelser der, ingen hjerteslag og konstaterer at jeg bare er vel 5 uker ifløge UL. Kan dette stemme spør de, for da er det tidlig å oppdage hjerteslag.... Nei har ganske så god kontroll på hvor langt jeg er på veiså dette var ikke bra.

Da er det bare å vente til fredag før en får satt igangden endelige prosessen...

Jeg er lare så lei meg nå, kjenner en tommhet og et savn allerede, om man kan si det da.

Vel iallefall så takker jeg for meg her inne og ønsker alle veldig lykke til med spirene deres:)

Håper det ikke tar for lang tid før jeg er her igjen:

 

Lykke til alle samman:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære Loso!

 

Det er trist å høre det du forteller. Virkelig. Selv om det er et lite foster så er det allerede rukket å blitt et "barn i hjerte" tenker jeg. Håper du får sørget over tapet og at lykken viser seg igjen, forhåpentligvis av et nytt sterkt bankende hjerte. Masse lykke til!

 

Min største medfølelse.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da...........føler så med deg....Vi mista i sommer, men nå er vi tilbake!!!! Stå på ikke gi opp:) :) :)

Tenk positivt, pass på hverandre og ikke stress!!!!!!!

 

Skal tenke masse gode tanker:) :)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme situasjon som deg Loso :(

 

Jeg begynte å merke litt rødbrunt på papiret etter å ha vært på do på lørdag, det har bare fortsatt + vondt i magen.

Fikk tatt UL i dag, og de sa det samme til meg.

 

Nå bare håper jeg blødningene kan få fart på seg.. Jeg fikk ny time mandag om 12 dager, så hvis det ikke da har skjedd noe ordentlig får jeg vel tabletter da. Jeg synes det er fælt å måtte gå så lenge og vente, når det først ikke går, er det greit å bare bli ferdig..

 

Lykke til alle dere med septemberspirer her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sympati, det er godt å få varme tanker...

 

Til Akire.

Føler med deg også. Så kjipt å måtte vente så lenge før noe skjer, forstår veldig godt at du vil bli ferdig med det og komme videre. Skulle få tabeletter på fredag når de har for sikkerhets skyld tatt en ny test. Men syns likevel det er følt å gå å vente på at det skal sette igang...

 

Lykke til med din runde og god bedring:)

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistet i slutten av oktober, skulle hatt termin i juni. Det er tungt og trist i det man får vite det og man står midt oppi det. Jeg fant litt trøst i å vite at kroppen har ordnet opp av seg selv. Det var ikke et barn som ville vokst opp, neste alle SAer og MAer er pga av alvorlige kromosom- og genfeil.

 

Det gledelige er at jeg ble gravid på første forsøk etter MAen (brukte 6 mnd på å bli gravid da det endte i MA) og har nå termin i begynnelsen av september "bare" 3 måneder etter den terminen jeg skulle ha hatt i juni.

 

Jeg ønsker dere lykke til med neste forsøk, håper dere blir like fort gravide igjen som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Loso!!!

 

Ikke var trist, nei, feil sagt - det er trist, så var trist du, men du skal høre på noe som kanskje hjelper deg litt!! AKKURAT det samme skjedde til meg i oktober / november 2006!! Første svangerskapet mitt og alt føltes rart, merkelig, ikke riktig, sorgte meg RETT FRA BEGYNNELSEN! Følsene mine var riktige, det viste seg nemlig en missed abort i omtrent uke 9. Jeg bestemte meg MOT en uskraping og avvent bare. I desember 2006 komm det fra alene, det var godt og nok tid for meg til å forstå hva som har skjedd og til å la den lille gå. Dette var vel det mørkeste kapittel i livet mitt, men i dag, når jeg ser tilbake, så har det gjort meg sterke. Vi har ikke alltid makt til å bestemme hva som skjer og vi må akseptere naturens gang. Lett sagt, men du kommer ut av den mørke dal, sterke en før!!

 

Da jeg var klar for et nytt forsøk, så fikk vi det til med en gang. Følelsen var bra og riktig rett fra begynnelsen, selvfølgelig var jeg rett, men jeg kjente at denne gangen kommer dette til å gå den riktig vei!!! Resultatet er nå 9 måneder :-)

 

Jeg er gravid igjen, og også denne gangen føles det bra.

 

Hør på stemmen din, noe var galt med den lille og den traff et annet valg. Vet at det er så kjempe trist, men "god ting holder seg fast - og den som ikke er god, den la gå!"

 

Jeg sender deg masse energi, sorge-prosessen du må gå gjennom nå, blir tomt men du kommer til å se lys igjen!!!

 

Klem fra en som skjønner sååååå godt!! (beklager norsken min, er ikke opprinnelig norsk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...