Loso Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Jeg har hatt en sånn ekkel følelse i velen ukes tid nå om at ting ikke er som det skal, men har forsøkt å fokusere på det positive. Helt til i går ettermiddag, da fikk jeg en liten blødning. Hele værden raser sammen og alt er sort.... Legebesøk i dag, så ikke hjerteslag på UL og ble sendt videre til A-hus. De samme oppdagelser der, ingen hjerteslag og konstaterer at jeg bare er vel 5 uker ifløge UL. Kan dette stemme spør de, for da er det tidlig å oppdage hjerteslag.... Nei har ganske så god kontroll på hvor langt jeg er på veiså dette var ikke bra. Da er det bare å vente til fredag før en får satt igangden endelige prosessen... Jeg er lare så lei meg nå, kjenner en tommhet og et savn allerede, om man kan si det da. Vel iallefall så takker jeg for meg her inne og ønsker alle veldig lykke til med spirene deres:) Håper det ikke tar for lang tid før jeg er her igjen: Lykke til alle samman:)
Lillevenn33 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Ville bare gi deg en stor klem! Desverre er det mange av oss her som har opplevd det samme. Jeg er nå prøver, etter en MA i fjor. Lykke til med alt som kommer og varme tanker til deg.
Loso Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Takk for det! Har vært gjennom dette før men det er like ille denne gangen. Har vært heldig å få en solstråle av en gutt som nå er vel 3 år så jeg er veldig fornøyd med hva jeg har, tro meg. Får bare prøve igjen så klaffer det kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå