Gå til innhold

Hvor gamle var den modne pappaen da de ble pappa til minstemann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer. Min mann var 45 da han ble pappa til vår minstemann, han er 10 år eldre enn meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann var 46 og jeg 38 når vi fikk minsteman. Vi har vurdert å få en til, da blir vi 39/40 og 47 hvis jeg blir gravid snart.

Skrevet

Det året minsta ble født ble pappaen 42 - jeg ble 39. :-)

Skrevet

Pappaen manglet nesten 2 mnd på 43 år og jeg var 41,5 år da minsten ble født.

(Min egen far var 47 år da jeg kom til verden) :-)

Skrevet

Mannen var 45,5 ca. Litt arti at på hans 40 årsdag fortalte vi slekt og venner at guttongen var på vei. Han kom til verden ca 7 mnd senere. på 45 årsdagen hans fortalte vi at lillemor var på vei, hun ble født 5,5 mnd senere. Så nå lurer alle på hva slags beskjed som kommer til 50 årsdagen hans!! Men det er 3 år til enda... Gubben fyller 47 på morsdagen nemlig.

Jeg ble nettop 43 og det blir nok ikke flere svangerskap på meg nei. Og ivertfall ikke om 3 år!!!

Gjest amandine
Skrevet

Rene ungfolen, han gubben min,altså;) Jeg er 38 og mannen i mitt liv er 36 og storfornøyd med at jeg passerer 40 først...

Knøttet her i huset er nok også sistemann, det er faktisk litt vemodig!

Skrevet

Mannen min var 41 og jeg 36 da nr. 8 ble født.

Skrevet

Selmas pappa var 29, ble 30 samme år. Han er 5 år yngre enn meg:-)

Skrevet

Min var 36 han, ble 37 rett etterpå. Jeg er to år eldre og ble 39 noen uker etter at Minstesnupp var født.

Skrevet

Pappaen var drøyt 38 år da vår siste ble født. Hans jevnaldrende kompiser er enten "gravide" med nr 1 nå, eller drømmer om å bli det, hehe.

• 2 uker senere...
Skrevet

Her var pappa 44 med yngste som er 5 mnd nå. Jeg var 41. Vi var unge da vi fikk første da som er 18, snart 19 nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...