Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hei jenter :-) Har akkurat entret min 11 uke - whooho! Spennende :-) Men en ting som jeg har merket mer og mer til siste dagene er at jeg blir stølere og stølere i magen, kjennes ut som om jeg har hatt en skikkelig tøff treningsøkt! Noen som kjenner til dette? :-)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 Jeg er ikke støl direkte, men kjennes litt ut som om jeg har forstrukket deler av en muskel helt nederst på høyre side. Jeg kjenner at det gjør vondt der hvis jeg ler, hoster, nyser osv.
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Skal det være slik?
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 Aner ikke... men det kjennes ikke veldig vondt ut, men er en ganske sær følelse. Jeg må av og til holde fast på magen hvis jeg skal hoste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå