Gå til innhold

Støl i magen!


Luftig med nr2 på vei*Høygrav*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter :-)

Har akkurat entret min 11 uke - whooho! Spennende :-)

Men en ting som jeg har merket mer og mer til siste dagene er at jeg blir stølere og stølere i magen, kjennes ut som om jeg har hatt en skikkelig tøff treningsøkt! Noen som kjenner til dette?

 

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke støl direkte, men kjennes litt ut som om jeg har forstrukket deler av en muskel helt nederst på høyre side. Jeg kjenner at det gjør vondt der hvis jeg ler, hoster, nyser osv.

Skrevet

Skal det være slik?

Skrevet

Aner ikke... men det kjennes ikke veldig vondt ut, men er en ganske sær følelse. Jeg må av og til holde fast på magen hvis jeg skal hoste...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...