Gå til innhold

billigste bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har reint på hvor du kjøper bleier billigest.? er det kiwi eller har kjeder som har jumbopakker tatt over seieren? er det billigere med libero enn pampers?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Kjøper du pampers på Rema, er det nesten halve prisen i forhold til andre butikker, så det blir det billigste uansett om andre butikker har hver 4. gratis eller noe.

I de to minste størrelsene tror jeg libero er like billig som pampers.

Skrevet

Pampers i jumbopakker på Rema eller sånne kjempestore esker med tre pakker på Coop Obs. Siste koster det 67 øre eller noe sånt pr bleie hvis man er Coop medlem (Baby Dry).

Skrevet

Fikk nettopp høre at Rema har Jumbo pakke, m 5pk libero for 112 kr. I følge mine beregninger er det blilligere en Kiwi. Evt omtrent det samme..Avhengig av hvor mange pakker man trenger i en str...

Skrevet

Har pleid å kjøpe libero på kiwi siden den var helt klart billigst (ser da bort i fra jumbopakkene me pampers på rema da). de hadde nettopp en test om d på nettavisen for ikke så lenge siden. men nå har rema kommet me jumbopakker i libero åsså... JIPPI... og d ble billigere enn kiwi selv om man fikk hver fjerde gratis. Vet ikke hva stk prisen på pampers er i disse pakkene men liberoen er nå til 1 kr på rema i jumbopakkene.

Så d er nok billigst på rema uannsett om du bruker libero eller pampers.

Her bruker vi libero til vanlig men kjøpte en pk me pampers babydry. funket helt fin de da, bare litt lengre og smalere i fasong og så måtte jeg bytte bleie oftere siden den ble så strechy når d ble litt tiss i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...