Zeke Skrevet 4. februar 2009 #1 Skrevet 4. februar 2009 Hva ser man når man er ca 8 uker på vei,noen som kan fortelle det? kan man se om barnet er friskt?
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 4. februar 2009 #2 Skrevet 4. februar 2009 jeg var igår, da så hun hjerte som slo ,ikke mer enn det.. og en liten tass på litt over en cm:) skal tilbake igjen om to uker, da sa ho det hadde endret seg masse:) er 8+2 lykke til! kan tenke du er spent:)
Zeke Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2009 Ja det skal jeg love deg, er kjempe spendt, tenk om det ikke er noe der bare en tom fostersekk eller noe. Har ikke hatt noen blødninger eller noe men er livredd forde. Håper det er noe der, både gruer og gleder meg.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 4. februar 2009 #4 Skrevet 4. februar 2009 jeg var på ul når jeg var 8+5, og da var det en liten krabat på 2 cm, med et bankende hjerte... gyn sa at det var rundt uke 9 at de begynner å bevege seg, men min lille lå rolig;-) masse lykke til, alt er nok i orden;-)
Zeke Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2009 Takker for svar. skal bli godt å komme til fredagen selv om jeg egentlig vil ikke men jeg vil jo se om det er lite nurk inni der. Satser på at dette skal gå bra, jeg håper å mer en det kan jeg ikke gjøre!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå