Gå til innhold

Misfornøyde beste -og oldeforeldre?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har fått en negativ eller en likegyldig reaksjon av sine foreldre og/eller besteforeldre?

Fortalte kommende oldemor i går at jeg er gravid, ok, var alt jeg fikk til svar. Har prøvd å inkludere mamma litt i det, med å fortelle når jeg har legetimer/ul, har vist henne et tidlig ulbilde, og fikk ingen reaksjon tilbake. Blir så fortvilet, og vet ikke hva jeg skal gjøre. Det er veldig sårende å legger en litt demper på graviditeten. Flere som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svigermor ble faktisk sur da jeg fortalte at jeg var gravid... Hun syntes ikke at sønnen hennes var klar for det.

Men alle andre har vært glade.

Skrevet

Oldeforeldre er litt unnskyldt synes nå jeg. De har som regel mange barnebarn og mange oldebarn og begynner å bli så gamle at de ikke alltid klarer å vise så veldig engasjement i oldebarna. Det må du tåle. At besteforeldre ikke blir glade synes jeg er litt tristere. Men hva så? Det viktigste er jo at du er glad.

Skrevet

Mine oldeforeldre er midten av 60 årene, har ingen oldebarn og 4 barnebarn. Så synes faktisk de kunne reagert litt annedeledes. Men det er jo meg da.. Hadde vært koseligere om jeg kunne ha delt gleden med min familie og. Fått litt støtte. Men min mannsfamilie er hoppende glade da :)

Skrevet

Mine besteforeldre, barnets oldeforeldre, mente jeg :)

Skrevet

mine besteforeldre, altså mine barns oldeforeldre er akkurat likedan, mamma sier det kan ha med generasjonen deres å gjøre, at før var det vanlig å holde graviditet litt for seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...