Gå til innhold

SFO i veniterferien eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere valgt til en 6 åring? Jeg er hjemme siden jeg er lærer og avspaserer den uken uansett, og det er helt greit for meg å ha ham hjemme egentlig, men jeg er sliten og er neppe all verden av selskap for en aktiv 6 åring. Jeg usikker på om det er helt greit for ham, og vil helst ikke spørre ham fordi han mangler litt evnene til å tenke fremover og realitstisk (han vil vel se for seg en uke foran tv og Nintenda, men det blir ikke aktuelt i så fall! ;-)). Han var hjemme 2 uker i julen og på slutten gikk han neste oppetter veggene. Vi bor på et lite sted og det er egentlig ikke andre barn hjemme, de fleste er på SFO fordi foreldrene jobber. De har "pakke-tilbud" på 600 kr for hele uken, men da må en ta hele uken også. Dagprisen er skyhøy, så etter to dager er man alt oppe i samme summen uansett. 600 kr er litt mye penger synes jeg siden vi skal spare til husbygging, men det er ikke noe problem å avse dem heller.

Er litt både og her, hva ville dere valgt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har SFO hele tiden uansett,betaler ikke ekstra for den uken. Men allikevel er jeg usikker på om vi skal bruke SFO eller ikke. Dattera mi er 8,5 år.

Vanskelig å vite gitt :)

Skrevet

Vi har bare SFO en dag i uken, men da hele dagen, han går på skolen 6 timer pr dag de 4 andre dagene i uken. Den ene dagen i uken må vi sikkert ikke betale ekstra for, men ellers må vi det. Er ikke lett å vite nei :-) De to minste skal i hvertfall i barnehagen, men ha kortere dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...